Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MsDane skriver: Åhh hvor jeg håber og krydser alt
Åhh hvor jeg håber og krydser alt
1000 tak
Swerg skriver: Dejligt jeg ikke er den eneste ja jeg har er billede mere
Dejligt jeg ikke er den eneste
ja jeg har er billede mere
Swerg skriver: noget siger mig at jeg ikke skal teste, men jeg KAN simpelthen ikke lade være. jeg burde vel også være skræmt efter min bio sidste måned, men det er jeg ikke ... Idag er jeg 3+1 og morgenens test ser således ud :
noget siger mig at jeg ikke skal teste, men jeg KAN simpelthen ikke lade være.
jeg burde vel også være skræmt efter min bio sidste måned, men det er jeg ikke ...
Idag er jeg 3+1 og morgenens test ser således ud :
Jeg kan godt ane nr. 2 streg
Da jeg havde en SA fik jeg taget blodprøver indtil HCG var helt ude af kroppen. Har du ikke fået det?
Hvis du har vil jeg sige at jeg godt kan ane to streger og så krydser jeg for dig
Laulund87 skriver: Da jeg havde en SA fik jeg taget blodprøver indtil HCG var helt ude af kroppen. Har du ikke fået det? Hvis du har vil jeg sige at jeg godt kan ane to streger og så krydser jeg for dig
Mange tak! Og stort tillykke med spiren
Jeg fik ikke taget blodprøver, men jeg tog en g test samme dag som Æl, og den var total negativ
Swerg skriver: Mange tak! Og stort tillykke med spiren Jeg fik ikke taget blodprøver, men jeg tog en g test samme dag som Æl, og den var total negativ
Ja okay så er der håb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128