Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Benjamins'mor skriver: Jeg kan godt ane den ekstra streg. Men ville ikke glæde mig endnu, for du kan jo stadig have lidt hcg i kroppen fra bioen.
Jeg kan godt ane den ekstra streg. Men ville ikke glæde mig endnu, for du kan jo stadig have lidt hcg i kroppen fra bioen.
Håber ihvertfald der kommer udvikling ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Monski skriver: Jeg kan godt ane en streg, håber den bliver tydeligere og at den lille spire bliver hvor den skal være
Jeg kan godt ane en streg, håber den bliver tydeligere og at den lille spire bliver hvor den skal være
Ååååh det håber vi også
Lotus86 skriver: Jeg kan også godt ane en streg, men ville også være meget påpasselig når nu du lige har haft en bio.
Jeg kan også godt ane en streg, men ville også være meget påpasselig når nu du lige har haft en bio.
Det er jeg godt nok også. Sætter slet ikke snuden op
hvornår havde du bio?
og kan godt ane noget
stjernehimmel skriver: hvornår havde du bio? og kan godt ane noget
Det havde jeg D. 16. August
Swerg skriver: Det havde jeg D. 16. August
3 dage efter mig.... står selv med en MEGET positiv test( men jeg tør ik engang håbe på jeg er gravid igen... ).... hmm dog sagde min læge da jeg var inde at der kan gå måneder før det hele er ude af kroppen.. har du haft helt negativ test efter bio?
Vildt at i alle kan ane noget! Jeg kan kun se 1 streg lige meget hvor meget jeg zoomer og tipper skærmen
For at det er mig der er blind
Kan ane et eller andet.
Krydser fingre.
stjernehimmel skriver: 3 dage efter mig.... står selv med en MEGET positiv test( men jeg tør ik engang håbe på jeg er gravid igen... ).... hmm dog sagde min læge da jeg var inde at der kan gå måneder før det hele er ude af kroppen.. har du haft helt negativ test efter bio?
Åh skal du ikke ha taget blodprøver??
jeg havde negativ g test ved ægløsning sidste søndag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128