Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Imorges må jeg virkelig have været træt! Vores datter tissede på farmand! Han sagde til mig at jeg havde sat bleen forkert. Han gik ind med hende på værelset for at skifte hende. Der ser han så at jeg ikke har givet hende ble på!! Ejj for pokker! Godt jeg ikke fik hende sendt i vuggestue uden ble hehe... Andre som har glemt at give ungen ble på?
Imorges må jeg virkelig have været træt!
Vores datter tissede på farmand! Han sagde til mig at jeg havde sat bleen forkert. Han gik ind med hende på værelset for at skifte hende. Der ser han så at jeg ikke har givet hende ble på!! Ejj for pokker! Godt jeg ikke fik hende sendt i vuggestue uden ble hehe...
Andre som har glemt at give ungen ble på?
Ooops
Han skal da være glad for at det var tis
Shit happens... Haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hé Hé Funny!! Vh stine
Ha - det kunne jeg også have gjort... Men nej - jeg har tilgængelige glemt at hælde pulver i tøsens flaske... Hun var ikke helt tilfreds med varm vand....
Min søn stoppede med at bruge ble hjemme et år før institutionen. Der glemte jeg ofte at give ham en på, når jeg tog hjemmefra, så måtte lige snige en på ved afleveringen i institutionen.
Næ, men havde for nylig nær haft sønnike med på arbejde, da jeg kørte forbi dagplejen i mine egne tanker
Hjaltesmor skriver: Min søn stoppede med at bruge ble hjemme et år før institutionen. Der glemte jeg ofte at give ham en på, når jeg tog hjemmefra, så måtte lige snige en på ved afleveringen i institutionen.
Hvis han ikke brugte ble hjemme... hvorfor skulle han så i inst?
Fordi han ikke var klar til at droppe den i institutionen. Sådan har mange børn det. Der er mange ting, der sker først i de trygge rammer derhjemme, og så går der lidt tid, før de også er klar i institutionen.
Sådan var det også for min søn.
Hjaltesmor skriver: Fordi han ikke var klar til at droppe den i institutionen. Sådan har mange børn det. Der er mange ting, der sker først i de trygge rammer derhjemme, og så går der lidt tid, før de også er klar i institutionen. Sådan var det også for min søn.
Det var egentlig mere for at høre... for nogle inst. bakker ikke op om projekt ble-fri når de er så små... derfor...
jo det er faktisk sket en enkelt gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128