Ej så glemte jeg bleen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
18 svar
35 synes godt om
9. september 2013

MorDk

Imorges må jeg virkelig have været træt!

Vores datter tissede på farmand! Han sagde til mig at jeg havde sat bleen forkert. Han gik ind med hende på værelset for at skifte hende. Der ser han så at jeg ikke har givet hende ble på!!  Ejj for pokker! Godt jeg ikke fik hende sendt i vuggestue uden ble hehe...

Andre som har glemt at give ungen ble på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Nea85

Hehe, ja, du må godt nok have været træt så
Jeg har ikke prøvet det selv (endnu)

Anmeld

9. september 2013

Muffin_girl

MorDk skriver:

Vores datter tissede på farmand! Han sagde til mig at jeg havde sat bleen forkert. Han gik ind med hende på værelset for at skifte hende. Der ser han så at jeg ikke har givet hende ble på!!  Ejj for pokker! Godt jeg ikke fik hende sendt i vuggestue uden ble hehe...

Ej undskyld. Men det er lidt sjovt..

Anmeld

9. september 2013

B&J

nej her hjemme har vi været så trætte at glemt underbukserne sikke noget  men ja det kan jo ske

Anmeld

9. september 2013

MorDk

Aalborg_Pigen skriver:

Ej undskyld. Men det er lidt sjovt..

Jeg kunne heller ikke lade være at grine af det!!

Anmeld

9. september 2013

Kløver

Ha ha det har jeg også gjort da mine var spæd, og da den yngste var lille glemte jeg at give storebror ble på, har også kommet til at bytte rundt på bleerne

Anmeld

9. september 2013

LMX

Ikke glemt, men farmand har 2 gange sat den omvendt på... Det griner vi lidt af. Det undrede ham endda at det var så besværligt at lukke den 

Anmeld

9. september 2013

MorDk

Ha ha det har jeg også gjort da mine var spæd, og da den yngste var lille glemte jeg at give storebror ble på, har også kommet til at bytte rundt på bleerne

HAHA det med at bytte rundt på bleerne det har jeg gjort en del  

Nu bruger min søn heldigvis ikke ble mere (kun om natten) men bleerne ligger inde i hans natskuffe. Så det sker ikke mere. Men hold nu op en fest vi har haft altså. "Moar det er ikke min ble" Joooo joooo hold nu op.... og der stod jeg og asede og masede med at få bleen til at sidde... indtil det gik op for mig at.... knægten havde ret! Dumme mor!

Anmeld

9. september 2013

Kløver

MorDk skriver:

HAHA det med at bytte rundt på bleerne det har jeg gjort en del  

Nu bruger min søn heldigvis ikke ble mere (kun om natten) men bleerne ligger inde i hans natskuffe. Så det sker ikke mere. Men hold nu op en fest vi har haft altså. "Moar det er ikke min ble" Joooo joooo hold nu op.... og der stod jeg og asede og masede med at få bleen til at sidde... indtil det gik op for mig at.... knægten havde ret! Dumme mor!

Haha sker ikke her mere da de nu kan bruge samme str ble, men da de barsø var det ret uheldigt lillesøster svømmede i en str 4-5 ble mens storebror kunne dække de små 1-2 str bleer

Anmeld

9. september 2013

DianaRJS

MorDk skriver:

den lavede jeg da den yngste var stoppet med at bruge ble i dagtimerne, så da han skulle i seng tænkte jeg da ikke yderligere over det, en time senere måtte vi ind og skifte sengetøj, finde ny dyne ... ups

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.