8-årig død af skader på sin egen bryllupsnat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

Ayasmor

bøllen skriver:

HVAD SKER DER LIGE !!!!

armen en syg verden vi lever i . Tænk at forældrene vælger at bortgifte deres KUN 8 årige datter vel vidende hvad hun skal udsættes for . Og en 40 årig mand der har disse lyster ..

stakkelse stakkelse pige. Håber forældrene bliver straffet . Tænk de ønsker en hård straf til ægtemanden . Øøøhhh jo jo men hvis de ikke havde giftet pigen bort var dette jo ligesom ikke sket.

havde de tænkt de skulle lege med dukker har ingen ord for dette 

Jeg tænker helt sikkert også, at forældrene er medskyldige. Jeg forstår slet ikke, at man med sin sunde fornuft (nok nærmere mangel på samme i dette tilfælde) kan tro, at det er en god ide, at ens lille pige skal giftes væk til en mand, der nemt kunne være hendes far og også farfar for den sags skyld. I det hele taget, at det skulle være en god ide med giftemål i den alder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

MorDk

F*ck en SYG verden vi lever i

Anmeld

9. september 2013

Tulipan

Ayasmor skriver:

Ja, du læste rigtigt nok. En 8-årig lille pige er død, som følge af de kvæstelser hun fik på sin egen bryllupsnat.

Jeg må sige, at jeg stiller mig fuldstændig uforstående for, at man arrangerer ægteskaber og gifter døtre væk mens de stadig er små børn??!!??!!! Det er jo stadig pædofili, trods ægteskabet

http://ekstrabladet.dk/112/article2090159.ece

Har overhovedet ingen ord
Kan slet ikke forestille mig hvilken tankegang der skal til overhovedet at overveje sådan et ægteskab
Vi må håbe at denne forfærdelige historie fører til så mange klager og blogging og der kommer nye love der gør at noget lignende ikke kan ske i fremtiden
Så kan den lille piges død måske rede tusinder af andre børn fra samme skæbne!

Anmeld

9. september 2013

A&F

Idioter!!! Forældrene burde også straffes .! Et 8 årigt barn, come on! Det burde ikke være sådan i år 2013! . 

Anmeld

9. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Omg stakkels pige barn hun er kun et barn for h.......

Anmeld

10. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frygteligt at der er børn som ikke får lov til at være børn.
Jeg tør slet ikke tænke på hvad der skete på bryllupsnatten

Anmeld

10. september 2013

Momo

Det er simpelthen så sygt 

Anmeld

10. september 2013

Muhmi

Jeg er intet mindre end fuldstændig helt og aldeles forarget....

Det er bare ulækkert fra den ene ende til den anden.....

Stakkels lille pige! 

Anmeld

10. september 2013

FrkRaarup

Ayasmor skriver:

Ja, du læste rigtigt nok. En 8-årig lille pige er død, som følge af de kvæstelser hun fik på sin egen bryllupsnat.

Jeg må sige, at jeg stiller mig fuldstændig uforstående for, at man arrangerer ægteskaber og gifter døtre væk mens de stadig er små børn??!!??!!! Det er jo stadig pædofili, trods ægteskabet

http://ekstrabladet.dk/112/article2090159.ece

" Hun døde af de kvæstelser, hun blev påført på bryllupsnatten af gommen, der er fem gange ældre end hende"

Jeg brækker mig i galor fede stråler!!!!!

Anmeld

10. september 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
ekstrabladet.dk/112/article2091442.ece
De er vidst ikke helt enige om sandheden bag historien. Men er det rent faktisk sket, så håber jeg da at både forældre og manden får en meget hård straf for det. Og er det en journalist der har siddet og kedet sig og kommet frem til at skrive så syg en historie, så trænger han da seriøst til noget hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.