8-årig død af skader på sin egen bryllupsnat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.386 visninger
21 svar
23 synes godt om
9. september 2013

Ayasmor

Ja, du læste rigtigt nok. En 8-årig lille pige er død, som følge af de kvæstelser hun fik på sin egen bryllupsnat.

Jeg må sige, at jeg stiller mig fuldstændig uforstående for, at man arrangerer ægteskaber og gifter døtre væk mens de stadig er små børn??!!??!!! Det er jo stadig pædofili, trods ægteskabet

http://ekstrabladet.dk/112/article2090159.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

B&J

hold da op hvor er det skrækkeligt jeg er rystet og tænk hvad mon der ikke er sket den nat

det burde forbydes over alt i verden

Anmeld

9. september 2013

Ayasmor

hold da op hvor er det skrækkeligt jeg er rystet og tænk hvad mon der ikke er sket den nat

det burde forbydes over alt i verden

Jeg tør slet ikke tænke på, hvad den mand har gjort ved hende siden hun kunne miste livet på gund af voldsom blødning. Jeg er helt enig med dig! Manden har jo været min. 40 år gammel. At han overhovedet kan få sig selv til at blive gift med en kun 8-årig. Aner da slet ikke hvad, både han og pigens forældre, har tænkt på

Anmeld

9. september 2013

asff

Ayasmor skriver:

Ja, du læste rigtigt nok. En 8-årig lille pige er død, som følge af de kvæstelser hun fik på sin egen bryllupsnat.

Jeg må sige, at jeg stiller mig fuldstændig uforstående for, at man arrangerer ægteskaber og gifter døtre væk mens de stadig er små børn??!!??!!! Det er jo stadig pædofili, trods ægteskabet

Ej føj for satan da!  Hvordan kan det være lovligt at bortgifte børn?!

Anmeld

9. september 2013

B&J

Ayasmor skriver:

Jeg tør slet ikke tænke på, hvad den mand har gjort ved hende siden hun kunne miste livet på gund af voldsom blødning. Jeg er helt enig med dig! Manden har jo været min. 40 år gammel. At han overhovedet kan få sig selv til at blive gift med en kun 8-årig. Aner da slet ikke hvad, både han og pigens forældre, har tænkt på

nemlig, jeg er så rystet over sådan noget kan ske, og folk kan bestemme du skal giftes med ham eller hendes ! punktum..

ville ønske at sådan var det i alle lade kvinder skal have ret til at være kvinder og børn skal have ret til at være børn og man skal have lov til selv at bestemme hvem man vil giftes med

Anmeld

9. september 2013

Ayasmor

asff skriver:

Ej føj for satan da!  Hvordan kan det være lovligt at bortgifte børn?!

Ja, jeg forstår det heller ikke lige.

Anmeld

9. september 2013

klmf

Både det klamme uhyre og de evnesvage forældre skulle tilbringe resten af deres tid i fængsel på muggent brød og vand. Og så skulle den praksis laves om, så ikke flere småpiger kunne blive gift bort med voksne klammerter.

Stakkels, stakkels lille pige

Anmeld

9. september 2013

lycly

Ej nej nej!!
Fint nok at forældrene kræver at han skal straffes men HVORFOR FANDEN lader de deres barn blive gift i den alder?! De er sgu ligeså skyldige, ærlig talt! Stakkels pige hvor må det have været skrækkelig for hende

Anmeld

9. september 2013

Anonym101

Det er jo direkte ulækkert. Har ingen ord for hvor lidt respekt jeg har for de forældre og mand. Føj for satan, jeg håber de falder og brækker nakken...

Anmeld

9. september 2013

bøllen

Ayasmor skriver:

HVAD SKER DER LIGE !!!!

armen en syg verden vi lever i . Tænk at forældrene vælger at bortgifte deres KUN 8 årige datter vel vidende hvad hun skal udsættes for . Og en 40 årig mand der har disse lyster ..

stakkelse stakkelse pige. Håber forældrene bliver straffet . Tænk de ønsker en hård straf til ægtemanden . Øøøhhh jo jo men hvis de ikke havde giftet pigen bort var dette jo ligesom ikke sket.

havde de tænkt de skulle lege med dukker har ingen ord for dette 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.