Fjernet modermærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

Koen.

aarhusmor skriver:

Jeg har fået fjernet 18. De vokser, klør og bløder. Men der er aldrig kræft i dem.

Når de syr dem med sting får jeg ar af det. Men når de bare putter plaster på uden at sy, så er de pæne bagefter. Men det kommer lidt an på størrelsen. Store mærker bliver syet

Tusind tak for svar, hvor er jeg glad for at høre det For det er jo der tankerne kredser hen, hvad nu hvis!

Jeg er godt spændt på hvordan det kommer til at foregå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Tulipan

Tanja. skriver:

Tusind tak for svar, hvor er jeg glad for at høre det For det er jo der tankerne kredser hen, hvad nu hvis!

Jeg er godt spændt på hvordan det kommer til at foregå

Jeg fik fjernet en på maven for et halvt år siden...Kunne overhovedet ikke mærke det
Men lige et godt råd: Lad stripsene sidde på i alle 10 dage, jeg troede man måtte fjerne dem, og kun lade tråden sidde til den skulle af efter 10 dage - hvilket har resulteret i et knap så pænt og ret bredt ar der tog længe om at hele!
Så pas rigtig godt på og vær helt sikker på du har styr på hvornår du må fjerne stripsene - spørg din læge i morgen!

Anmeld

9. september 2013

Babydrøm

Tanja. skriver:

hej piger

I morgen skal jeg til lægen og have fjernet 3 modermærker da de hhv. er begyndt at klø og en har skiftet en lille bitte smule farve.

Men puha jeg er nervøs!! Den ene er i ansigtet, den er ret karakteristisk ifh til MIG, da det som regel er det folk ligger mærke til. Hvordan er det med ar? bliver der mon meget at se?

Endnu mere relevant, gør det ondt? og hvor længe går der mon inden jeg får svar om der er "noget" i dem?

Ved godt jeg bare kan spørge lægen i morgen, men trænger til at blive beroligt og få nerverne lidt i ro

God dag til alle

Jeg fik et fjernet på min hals, man kan stortset ik se aret, man skal kigge rigtig godt efter, så det er jeg rigtig glad for Det var ik slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.