Tanja. skriver:
hej piger 
I morgen skal jeg til lægen og have fjernet 3 modermærker da de hhv. er begyndt at klø og en har skiftet en lille bitte smule farve.
Men puha jeg er nervøs!! Den ene er i ansigtet, den er ret karakteristisk ifh til MIG, da det som regel er det folk ligger mærke til. Hvordan er det med ar? bliver der mon meget at se?
Endnu mere relevant, gør det ondt? og hvor længe går der mon inden jeg får svar om der er "noget" i dem?
Ved godt jeg bare kan spørge lægen i morgen, men trænger til at blive beroligt og få nerverne lidt i ro
God dag til alle 
Hvor stort ar afhænger af hvor meget de fjerner. Jeg har fået fjernet to, hvor de tog omkring en femmer i diameter af huden rundt om, og de har da givet rigtige ar, men jeg har også fået fjernet en del, hvor arret bare er som modersmærket. Hvis det er store bliver de ofte fjernet af plastikkirurger, som går meget op i at det skal blive pænt.
Hvor skal du have fjernet dine?
Mht smerter, så gjorde det ikke rigtig ondt. De to store på ryggen skulle jeg passe på en 10 dage, hvor jeg ikke måtte løfte, men de mindre har været ind og ud, og så har vi selv fjernet stingene når det var tid.
Anmeld