Fjernet modermærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.699 visninger
12 svar
8 synes godt om
9. september 2013

Koen.

hej piger

I morgen skal jeg til lægen og have fjernet 3 modermærker da de hhv. er begyndt at klø og en har skiftet en lille bitte smule farve.

Men puha jeg er nervøs!! Den ene er i ansigtet, den er ret karakteristisk ifh til MIG, da det som regel er det folk ligger mærke til. Hvordan er det med ar? bliver der mon meget at se?

Endnu mere relevant, gør det ondt? og hvor længe går der mon inden jeg får svar om der er "noget" i dem?

Ved godt jeg bare kan spørge lægen i morgen, men trænger til at blive beroligt og få nerverne lidt i ro

God dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Lucky05

Tanja. skriver:

hej piger

I morgen skal jeg til lægen og have fjernet 3 modermærker da de hhv. er begyndt at klø og en har skiftet en lille bitte smule farve.

Men puha jeg er nervøs!! Den ene er i ansigtet, den er ret karakteristisk ifh til MIG, da det som regel er det folk ligger mærke til. Hvordan er det med ar? bliver der mon meget at se?

Endnu mere relevant, gør det ondt? og hvor længe går der mon inden jeg får svar om der er "noget" i dem?

Ved godt jeg bare kan spørge lægen i morgen, men trænger til at blive beroligt og få nerverne lidt i ro

God dag til alle

Jeg fik lidt bedøvelse inden, og så mærkede jeg ingenting. bedøvelsen sved lidt. Mener jeg fik svar efter en uges tid. 

Du skal slet ikke være nervøs for noget. Det er ikke slemt. 

Anmeld

9. september 2013

Koen.

Lucky05 skriver:

Jeg fik lidt bedøvelse inden, og så mærkede jeg ingenting. bedøvelsen sved lidt. Mener jeg fik svar efter en uges tid. 

Du skal slet ikke være nervøs for noget. Det er ikke slemt. 

Tusind tak for svar, rigtig dejligt at høre Det er nok os bare alle tankerne du ved, der køre rundt.. for hvad nu hvis der er noget.. arr de der tanker er jo dumme og skal pakkes langt væk, det er bare så svært

Anmeld

9. september 2013

Pikku Myy

Tanja. skriver:

hej piger

God dag til alle

Hvor stort ar afhænger af hvor meget de fjerner. Jeg har fået fjernet to, hvor de tog omkring en femmer i diameter af huden rundt om, og de har da givet rigtige ar, men jeg har også fået fjernet en del, hvor arret bare er som modersmærket. Hvis det er store bliver de ofte fjernet af plastikkirurger, som går meget op i at det skal blive pænt.

Hvor skal du have fjernet dine?

Mht smerter, så gjorde det ikke rigtig ondt. De to store på ryggen skulle jeg passe på en 10 dage, hvor jeg ikke måtte løfte, men de mindre har været ind og ud, og så har vi selv fjernet stingene når det var tid.

Anmeld

9. september 2013

Carina:-)

Jeg har fået fjernet en stor på skulderen og den fik et par sting.

Og så 2 små på låret og dem tog de med sådan en tingest der nærmest lige skrabede dem af og så brændte de såret bagefter.

Det eneste der kunne mærkes var det lille prik ved bedøvelsen . 

Anmeld

9. september 2013

Koen.

Pikku Myy skriver:

Hvor stort ar afhænger af hvor meget de fjerner. Jeg har fået fjernet to, hvor de tog omkring en femmer i diameter af huden rundt om, og de har da givet rigtige ar, men jeg har også fået fjernet en del, hvor arret bare er som modersmærket. Hvis det er store bliver de ofte fjernet af plastikkirurger, som går meget op i at det skal blive pænt.

Hvor skal du have fjernet dine?

Mht smerter, så gjorde det ikke rigtig ondt. De to store på ryggen skulle jeg passe på en 10 dage, hvor jeg ikke måtte løfte, men de mindre har været ind og ud, og så har vi selv fjernet stingene når det var tid.

uha ej så store er de slet ikke Det er os derfor det er pjat at blive skræmt, men er så dårlig til sprøjter ovs.

skal have fjernet en må armen, den er vel som et knappenåls hovede, måske lidt større, det samme er den på maven. Den i ansigtet er lidt større, men den buler bare meget ud

Anmeld

9. september 2013

Koen.

Carina:-) skriver:

Jeg har fået fjernet en stor på skulderen og den fik et par sting.

Og så 2 små på låret og dem tog de med sådan en tingest der nærmest lige skrabede dem af og så brændte de såret bagefter.

Det eneste der kunne mærkes var det lille prik ved bedøvelsen . 

Tusind tak for svar, det er rart at høre det ikke er så slemt som man får det til at blive

Anmeld

9. september 2013

CroQuis

Jeg fik fjernet ét på brystkassen.

Det var også på str med et knappenålshovede, men kom ofte til at klø hul på det, når jeg skulle klø mig 

Det eneste jeg kan huske, er det lille prik fra lokalbedøvelsen ellers ingen smerte overhovedet  Og har selvfølgelig et lille ar, men er ikke noget man som sådan sér, sammenlignet med en brun plet 

Anmeld

9. september 2013

aarhusmor

Jeg har fået fjernet 18. De vokser, klør og bløder. Men der er aldrig kræft i dem.

Når de syr dem med sting får jeg ar af det. Men når de bare putter plaster på uden at sy, så er de pæne bagefter. Men det kommer lidt an på størrelsen. Store mærker bliver syet

Anmeld

9. september 2013

Koen.

CroQuis skriver:

Jeg fik fjernet ét på brystkassen.

Det var også på str med et knappenålshovede, men kom ofte til at klø hul på det, når jeg skulle klø mig 

Det eneste jeg kan huske, er det lille prik fra lokalbedøvelsen ellers ingen smerte overhovedet  Og har selvfølgelig et lille ar, men er ikke noget man som sådan sér, sammenlignet med en brun plet 

Tak for svar

Det der med at klø hul, uha det er jeg os god til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.