jeg er ved at blvie sindsyg over min egen familie !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

jeg var i dag hjemme til morgen/middag og aftensmad sammen med mine andre søskende.

jeg har en søster der er 5 år yngre end mig, og hver gang jeg er hjemme og hun skal dele opmærksomheden med mine 2 børn, af mine forældre, er der bare et eller andet der slår klik oppe i hovedet på hende. og for at sige det mildt er jeg ved at være sindsyg......!

min mor holder hånden over min søster, så gør hun noget og man svare igen eller beder hende stoppe fordi hun gør et eller andet, ryger hele lorten fanme over på mig...

bare for at give nogle eksempler.

vi spiste og hun begyndte at sidde at irritere den store af mine, hvor man kunne se det faktisk gjorde ham ldit ked af det, jeg bedte hende derfor at stoppe og intet skete, jeg bedte hende endnu en gang om det, og til sidst havde jeg bedt hende 4 gange om at stoppe hvor hun bare havde brugt ordet " næh" jeg sagde så til hende det ikke kunne passe en tøs på 19 skulle sidde og drille en på 4 for hun var sku da den voksne, og straks var jeg bare en klam møgso hun kun ønskede at se død, det eneste mine forældre gjorde var at sige " ej men hvorfor lader du hende ikke også bare selv om tingene istedet for at bestemme hvornår hun skal hvad" jeg blev så arrig at jeg forklarede min mor at min søn altså blev ked af det, men hvis det var et problem kunne vi køre.

min søster fortsatte i samme dur hele dagen og det eneste jeg faktisk skulle høre for var hvor meget hun hadede mig, og om hvorfor jeg ikke bare skød mig selv, for der var sku ingen der ønskede mig i live, jeg besluttede derfor at det gad jeg sku ikke ligge øre til så vi ville egentligt bare gerne hjem, hun holdt bag ved vores bil, og bedte hende så pænt om at lige gå ud og bakke ud så vi kunne komme hjem, og blev igen bare mødt af svaret " næh, gør det sku da selv" spurgte hende så hvor hendes nøgler var og fik så svaret " det rager sku dai kke dig, for du skal ikke røre min bil" det hele bundede ud i vi gik hjem istedet for og vores bil så er strandet nede ved mine forældre fordi min søster igen lige fik pudset glorien....

det her er sådan ca hvordan det er hver gang vi er hjemme på besøg og jeg er ved at blive sindsyg, hun bor hjemme og er der altid.

men hvordan ville i takle det hele?

en ting er at få at vide ens lillesøster bare ønsker en død, men en anden er at se hvordan hun tirre mine børn, og gør dem kede af det, hvilket jeg på ingen måde kan acceptere.

Der gik det hele lige i stå for mig..
Hvad er det dog for en opførsel af en KVINDE på 19 år!? Ej jeg er nærmest rasende på dine vegne, det er da virkelig barnligt..

Havde min søster været sådan havde jeg skåret hende af.. Slet og ret.. Hun ligger som hun har redt, hvis ikke hun kan acceptere at du siger at hun skal lade din søn være, og at hun ønsker dig død osv., så fortjener hun hverken dit selskab eller dine børns!
Så må dine forældre komme og besøge dig og dine børn, men din søster fortjener bare slet ikke noget som helst!

Gud hvor er jeg forarget!! :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

jeg var i dag hjemme til morgen/middag og aftensmad sammen med mine andre søskende.

jeg har en søster der er 5 år yngre end mig, og hver gang jeg er hjemme og hun skal dele opmærksomheden med mine 2 børn, af mine forældre, er der bare et eller andet der slår klik oppe i hovedet på hende. og for at sige det mildt er jeg ved at være sindsyg......!

min mor holder hånden over min søster, så gør hun noget og man svare igen eller beder hende stoppe fordi hun gør et eller andet, ryger hele lorten fanme over på mig...

vi spiste og hun begyndte at sidde at irritere den store af mine, hvor man kunne se det faktisk gjorde ham ldit ked af det, jeg bedte hende derfor at stoppe og intet skete, jeg bedte hende endnu en gang om det, og til sidst havde jeg bedt hende 4 gange om at stoppe hvor hun bare havde brugt ordet " næh" jeg sagde så til hende det ikke kunne passe en tøs på 19 skulle sidde og drille en på 4 for hun var sku da den voksne, og straks var jeg bare en klam møgso hun kun ønskede at se død, det eneste mine forældre gjorde var at sige " ej men hvorfor lader du hende ikke også bare selv om tingene istedet for at bestemme hvornår hun skal hvad" jeg blev så arrig at jeg forklarede min mor at min søn altså blev ked af det, men hvis det var et problem kunne vi køre.

min søster fortsatte i samme dur hele dagen og det eneste jeg faktisk skulle høre for var hvor meget hun hadede mig, og om hvorfor jeg ikke bare skød mig selv, for der var sku ingen der ønskede mig i live, jeg besluttede derfor at det gad jeg sku ikke ligge øre til så vi ville egentligt bare gerne hjem, hun holdt bag ved vores bil, og bedte hende så pænt om at lige gå ud og bakke ud så vi kunne komme hjem, og blev igen bare mødt af svaret " næh, gør det sku da selv" spurgte hende så hvor hendes nøgler var og fik så svaret " det rager sku dai kke dig, for du skal ikke røre min bil" det hele bundede ud i vi gik hjem istedet for og vores bil så er strandet nede ved mine forældre fordi min søster igen lige fik pudset glorien....

det her er sådan ca hvordan det er hver gang vi er hjemme på besøg og jeg er ved at blive sindsyg, hun bor hjemme og er der altid.

en ting er at få at vide ens lillesøster bare ønsker en død, men en anden er at se hvordan hun tirre mine børn, og gør dem kede af det, hvilket jeg på ingen måde kan acceptere.

Lige i eksemplet med bilen, så var jeg bare begyndt at bakke, og så måtte vi se, hvem der havde den bedste forsikring uden præmiestigning bagefter.

Jeg havde aldrig accepteret deres opførsel, hvis der skulle mere håndfaste metoder på bordet, så kom der det.

Der er INGEN af dem, der har respekt for dig, der er INGEN konsekvenser ved at træde på dig - så hvorfor skulle de lade være?

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Lige i eksemplet med bilen, så var jeg bare begyndt at bakke, og så måtte vi se, hvem der havde den bedste forsikring uden præmiestigning bagefter.

Jeg havde aldrig accepteret deres opførsel, hvis der skulle mere håndfaste metoder på bordet, så kom der det.

Der er INGEN af dem, der har respekt for dig, der er INGEN konsekvenser ved at træde på dig - så hvorfor skulle de lade være?

den med forsikringen kan jeg snildt forklare... for der er ingen af os der har en super god forsikring da vi begge er under 25 ;P så den mulighed var der ikke lige ;P skulle helst gerne lgie køre skadefrit et år mere ;P

og accepterede det bestemt heller ikke, hvilket også var grunden til at vi gik hjem.

Anmeld

8. september 2013

Muhmi

Vis dig dog som hendes STOREsøster og giv hende en røvfuld hun aldrig glemmer....

Ej, det er jo selvfølgelig ikke ment på den måde (næsten) men der var dælendulme ingen der skulle snakke sådan til mig, eller være sådan overfor mine børn... UACCPTABEL opførsel!

Anmeld

8. september 2013

jydeinden

Anonym skriver:

nu har jeg en storebror der er lidt over 3 år ældre end mig, og hvis han behandlede mig eller mine børn på den måde som din søster gør skulle han aldels IKKE gøre sig nogen forhåbninger overhovedet om at se os igen.

Uanset hvor meget ældre eller yngre man er så behandler man hinanden ordenligt og med respekt 

Anmeld

8. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis jeg var dig, ville jeg bare begynde at invitere din mor og far om til jer i stedet for. Du ka jo forklare dem grunden, og sige på en pæne måde at så læge de acceptere din søsters opførelse overfor jer, så ønsker i ik at besøge dem, når hun er der.

På den måde har du været ærlig, og du gir dem en mulighed for at ændre på tingene.

Hvis din søster ellers er normal, og bare dårlig opdragen, ka du jo skrive et brev i en pæn tone, hvori du forklare hende at du ik længer vil inde dig i hendes opførelse overfor dig og dine børn. At du ønsker at i ka være sammen uden at komme op og toppes. Men hvis ik det sker, ja så ska dine børn ik være en del af hendes liv. Vh stine

Anmeld

8. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Har du prøvet at tage en helt stille og rolig og ærlig snak med din søster? Ud fra dit indlæg virker det som om hun er en ulykkelig pige med nogle frustrationer. Du skriver hun er meget alene og ikke har så mange venner, mens du også skriver at dig og din bror har fælles venner og gik i byen sammen. Kan det være hun er jaloux på jeres tætte forhold? Kan hun føle sig som det tredje hjul?
Mht. dine forældre så virker det som om de ikke har nogen anelse om hvordan de skal håndtere hende og synes det er lettere hvis du bare lader hende være så der ikke bliver skabt problemer. Med den adfærd og det sprog tror jeg da ikke dine forældre kan være helt intetanende omkring hende.

Men lige til den situation du beskriver: jeg havde meldt klart ud at hun ikke skal mobbe mine børn og samtidig havde jeg sikkert valgt at gå.

Anmeld

8. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

den med forsikringen kan jeg snildt forklare... for der er ingen af os der har en super god forsikring da vi begge er under 25 ;P så den mulighed var der ikke lige ;P skulle helst gerne lgie køre skadefrit et år mere ;P

og accepterede det bestemt heller ikke, hvilket også var grunden til at vi gik hjem.

Når I vælger at gå hjem, så har hun jo vundet...igen??!

Ja, jeg fatter det altså ikke, men jeg møder respekt af alle, så det er jo nemt nok at være mig.

Er du konfliktsky eller orker du bare ikke kampen?

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Når I vælger at gå hjem, så har hun jo vundet...igen??!

Ja, jeg fatter det altså ikke, men jeg møder respekt af alle, så det er jo nemt nok at være mig.

Er du konfliktsky eller orker du bare ikke kampen?

er bestemt ikke konfliktsky, men er nok bare en person der ikke rigtig gider konflikter.

Anmeld

9. september 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Er helt mundlam Troede ikke man kunne opføre sig så umodent som 19 årig, eller bare i det hele taget opført sig på den måde, som du beskriver.

Jeg ville begynde at invitere dine forældre over når i skal ses, og uden din søster. Du og dine børn skal ikke lægge øre til sådan en gang vås!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.