jeg er ved at blvie sindsyg over min egen familie !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
22 svar
58 synes godt om
8. september 2013

Anonym trådstarter

jeg var i dag hjemme til morgen/middag og aftensmad sammen med mine andre søskende.

jeg har en søster der er 5 år yngre end mig, og hver gang jeg er hjemme og hun skal dele opmærksomheden med mine 2 børn, af mine forældre, er der bare et eller andet der slår klik oppe i hovedet på hende. og for at sige det mildt er jeg ved at være sindsyg......!

min mor holder hånden over min søster, så gør hun noget og man svare igen eller beder hende stoppe fordi hun gør et eller andet, ryger hele lorten fanme over på mig...

bare for at give nogle eksempler.

vi spiste og hun begyndte at sidde at irritere den store af mine, hvor man kunne se det faktisk gjorde ham ldit ked af det, jeg bedte hende derfor at stoppe og intet skete, jeg bedte hende endnu en gang om det, og til sidst havde jeg bedt hende 4 gange om at stoppe hvor hun bare havde brugt ordet " næh" jeg sagde så til hende det ikke kunne passe en tøs på 19 skulle sidde og drille en på 4 for hun var sku da den voksne, og straks var jeg bare en klam møgso hun kun ønskede at se død, det eneste mine forældre gjorde var at sige " ej men hvorfor lader du hende ikke også bare selv om tingene istedet for at bestemme hvornår hun skal hvad" jeg blev så arrig at jeg forklarede min mor at min søn altså blev ked af det, men hvis det var et problem kunne vi køre.

min søster fortsatte i samme dur hele dagen og det eneste jeg faktisk skulle høre for var hvor meget hun hadede mig, og om hvorfor jeg ikke bare skød mig selv, for der var sku ingen der ønskede mig i live, jeg besluttede derfor at det gad jeg sku ikke ligge øre til så vi ville egentligt bare gerne hjem, hun holdt bag ved vores bil, og bedte hende så pænt om at lige gå ud og bakke ud så vi kunne komme hjem, og blev igen bare mødt af svaret " næh, gør det sku da selv" spurgte hende så hvor hendes nøgler var og fik så svaret " det rager sku dai kke dig, for du skal ikke røre min bil" det hele bundede ud i vi gik hjem istedet for og vores bil så er strandet nede ved mine forældre fordi min søster igen lige fik pudset glorien....

det her er sådan ca hvordan det er hver gang vi er hjemme på besøg og jeg er ved at blive sindsyg, hun bor hjemme og er der altid.

men hvordan ville i takle det hele?

en ting er at få at vide ens lillesøster bare ønsker en død, men en anden er at se hvordan hun tirre mine børn, og gør dem kede af det, hvilket jeg på ingen måde kan acceptere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Mettefpigen

jeg er mundlam!!!'

Øhhh, jaa..... Hmmm.. Må indrømme at i den situation ville jeg nok tage alene ned til mine forældre og fortælle hele historien om søsteren, og sige at hvis de ikk tager sig sammen så ville jeg ikk komme med mine børn!!! Ikk om mit barn (eller mig selv) skal behandles på den måde.....
Ajj men hvad er det dog et sprog hun har!!! Jesus...

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

jeg er mundlam!!!'

Øhhh, jaa..... Hmmm.. Må indrømme at i den situation ville jeg nok tage alene ned til mine forældre og fortælle hele historien om søsteren, og sige at hvis de ikk tager sig sammen så ville jeg ikk komme med mine børn!!! Ikk om mit barn (eller mig selv) skal behandles på den måde.....
Ajj men hvad er det dog et sprog hun har!!! Jesus...

for mig virker det bare som om hun "tanker energi" ved at være modbydelig mod andre

og er faktisk efterhånden ldit ligeglad med hvad hun siger til mig, hun har trodsalt været i mit liv i 19 år, og er det har været sådan siden jeg kan huske, men når hun begynder at tirre min børn og gøre dem kede af det, er min grænse bare nået, for de er jo mit guld....

problemet er lidt at hun jo bor hjemme så hun er der jo hele tiden...

Anmeld

8. september 2013

Frk.S

Jeg ville ALDRIG acceptere at mine børn skulle sidde og høre på at deres moster sagde at hun ønskede mig død. WTF??? 

Jeg ville måske nok se om jeg kunne snakke med mine forældre om det (uden hende til stede). Hvis det ikke blev bedre, ville jeg nok bare holde mig væk.

MEN jeg har meget svært ved at sætte mig ind i din situation, for at tale sådan til hinanden er bare SÅ langt fra min verden - og at man kan have et så anstrengt forhold til familien ligger mig meget fjernt. 

Håber du finder ud af det, for det der skal du da ikke finde dig i. 

Anmeld

8. september 2013

Frk.S

Anonym skriver:

men når hun begynder at tirre min børn og gøre dem kede af det, er min grænse bare nået, for de er jo mit guld....

Det ville jeg virkelig heller ikke finde mig i.

Er hun seriøst ALDRIG ude af huset? Selvom hun bor der sidder hun vel ikke hjemme 24-7 ??

Anmeld

8. september 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

for mig virker det bare som om hun "tanker energi" ved at være modbydelig mod andre

og er faktisk efterhånden ldit ligeglad med hvad hun siger til mig, hun har trodsalt været i mit liv i 19 år, og er det har været sådan siden jeg kan huske, men når hun begynder at tirre min børn og gøre dem kede af det, er min grænse bare nået, for de er jo mit guld....

Jaa lige præcis, men tænker bare at når dine forældre ikk gør noget så er det der at mine tanker kører på at jeg nok ville holde mig væk...... Der skal meget til at holde mit barn væk fra familie, men når det begynder at gå udover ham så er vi dem der er smuttet....

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg ville ALDRIG acceptere at mine børn skulle sidde og høre på at deres moster sagde at hun ønskede mig død. WTF??? 

Jeg ville måske nok se om jeg kunne snakke med mine forældre om det (uden hende til stede). Hvis det ikke blev bedre, ville jeg nok bare holde mig væk.

MEN jeg har meget svært ved at sætte mig ind i din situation, for at tale sådan til hinanden er bare SÅ langt fra min verden - og at man kan have et så anstrengt forhold til familien ligger mig meget fjernt. 

Håber du finder ud af det, for det der skal du da ikke finde dig i. 

er bestemt heller ikke rart, og hver gang håber jeg inderligt ungerne ikke høre hvordan hun snakker....

hun er også den eneste jeg har problemer med, min storebror og jeg har altid været som bedste venner, haft det samme venner og gået i byen sammen, osv osv. men der er så også kun 1 år og 2 mdr mellem ham og jeg. så det har i sidste ende nok også lidt at sige....

og til beskeden under, så nej hun er faktisk aldrig rigtig ude af huset, jeg arbejder selv fra 7-16 og hende fra 8-15 så kan ikke engang nå det inden hun kommer hjem, og hun har ikke så fandens mange venner.... hvilket jeg nok må sige at ikke er så udnerligt hvis hun snakker til andre hun nu snakker til mig.... hvilket jeg overhovedet ikke håber...

Anmeld

8. september 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Helt ærligt, hvis hun decideret driller/mobber/gør dine børn kede af det for at ramme dig, og få jeres forældres opmærksomhed, så har hun brug for prof. hjælp. Det er simpelthen ikke normat når man er 19 år gammel.

Når det så er sagt. Giv hende den kolde skulder. Færdig bum!

Sig til dine forældre at hvis de vil se deres børnebørn, må de komme hjem til dig, for du gider ikke længere stå model til det vanvid det bærer med sig at tage dine børn med hjem til dem. 

Sig til dem at hvis de vil se jer hjemme hos dem, må de gøre noget ved din søster, og få hende til at forstå at hun fandmer skal opføre sig ordentligt-

Det skal du IKKE stå model til, og da SLET IKKE dine børn. 

Jeg var levet SÅ rasende, og havde smækket døren på vej ud, og i øvrigt ville jeg ikke være taget derhjem igen.....

Anmeld

8. september 2013

Frk.S

Anonym skriver:

er bestemt heller ikke rart, og hver gang håber jeg inderligt ungerne ikke høre hvordan hun snakker....

hun er også den eneste jeg har problemer med, min storebror og jeg har altid været som bedste venner, haft det samme venner og gået i byen sammen, osv osv. men der er så også kun 1 år og 2 mdr mellem ham og jeg. så det har i sidste ende nok også lidt at sige....

og til beskeden under, så nej hun er faktisk aldrig rigtig ude af huset, jeg arbejder selv fra 7-16 og hende fra 8-15 så kan ikke engang nå det inden hun kommer hjem, og hun har ikke så fandens mange venner.... hvilket jeg nok må sige at ikke er så udnerligt hvis hun snakker til andre hun nu snakker til mig.... hvilket jeg overhovedet ikke håber...

Hmm, aldersforskellen imellem jer retfærdiggør da bestemt ikke sådan en opførsel. Hvis hun er 19, så er det virkelig en meget underlig adfærd, som hun ikke kommer ret langt med, og som en anden skriver har hun måske brug for noget hjælp....
(Der er 5 år mellem min søster og jeg, og vi har et fantastisk forhold... )

Så inviter dine forældre hjem til dig.

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Hmm, aldersforskellen imellem jer retfærdiggør da bestemt ikke sådan en opførsel. Hvis hun er 19, så er det virkelig en meget underlig adfærd, som hun ikke kommer ret langt med, og som en anden skriver har hun måske brug for noget hjælp....
(Der er 5 år mellem min søster og jeg, og vi har et fantastisk forhold... )

Så inviter dine forældre hjem til dig.

tror jeg også jeg gør, de kunne f.eks. komme med min bil i morgen

men jeg har tit sagt (måske bare ikke så højt) at hun havde brug for hjælp udefra, da der er rigtig mange ting der spilelr ind. men aner snart ikke om ejg tør sige det højt.

men nej du har nok ret i at alderen ikke spiller ind nogen steder, men aner snart ikke hvad jeg skal tro

har tit tænkt om det var jalousi, men i mine øjne har hun bestemt intet at være jaloux over, og er det der undre mig helt vild

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.