Hej piger

Jeg har brug for at høre om det er mig den er helt gal med.
Min kærestes far har spurgt om vi ikke skulle købe et hus sammen, et sted hvor vi kunne have hvert vores "hjem" men i samme hus.
Min kæreste har så åbenbart overvejet det et stykke tid og er kommet frem til det kunne være en god ide.
Hans far er svagelig og ensom og som det ser ud pt får vi ikke råd til at købe et hus selv i den nærmeste fremtid.
Han spurgte mig så her den anden dag og ja, mit svar var et klart og tydeligt NEJ.
Jeg er slet ikke tæt med Svigerfar og vi ses sjældent. Vores barn er sensitivt og har brug for meget ro stabilitet og det har Svigerfar aldrig respekteret og har ved flere lejligheder talt grimt om mig til venner og bekendte, fordi jeg ikke vil gå på kompromis med mit barn.
Jeg har slet ikke lyst til at bo sammen med andre, hverken anden familie eller gode venner. Og pt føler jeg mig presset op i et hjørne, da jeg jo kun vil blive endnu mere upopulær nu jeg ikke vil bo i hus med min Svigerfar.
Jeg kan bare mærke "panikken" sprede sig i mig ved tanken om det. Jeg er et meget privat menneske og jeg ville bare slet ikke kunne leve sådan.
Min kæreste siger vi ville skulle leve 2 adskilte husholdningers, men det vil jo aldrig holde i praksis og jeg ved bare jeg vil have ham randene konstant og jeg magter det ikke

Er jo helt forkert på den, burde jeg ofre mit privat liv for at min kæreste får opfyldt drømmen om et hus og Svigerfar ikke skal være ensom?
Anmeld