Lesbisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

esioul

raca skriver:

det passer nu ikke.. ved donersæd ins man oftes i egen cyklus, da kvinden jo intet fejler men oftes er normal fertil, og for at undgå flerfoldsgraviditeter gives der ikke medicin, i de første forsøg, før man ved hvor mange æg og af hvilken kvalitet de er, hvis altså kvinden er under 35 år.

jeg ved ikke hvad reglerne er mht til lesbiske men hetro på kan få hjælp gennem det offenlige til det første barn, de efterfølgede børn er selvbetalte.

et sædstrå+ dvs undersøgelser kostede for 6 år siden 1800kr, og man kunne få 3 forsøg for 3500kr. der ud over skulle man købe ÆL sprøjten. mener den kostede 400kr.

Jeg er bare i en lukket gruppe med flere lesbiske der er i behandling, og de er på hormoner.

Mange kvinder der ikke fejler noget får også hormoner, for at de på klinikken kan styre ens cyklus.

Men det er nok forskelligt fra klinik til klinik.

Så om det passer er vel alt efter hvem man spørger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

raca

esioul skriver:

Jeg er bare i en lukket gruppe med flere lesbiske der er i behandling, og de er på hormoner.

Mange kvinder der ikke fejler noget får også hormoner, for at de på klinikken kan styre ens cyklus.

Men det er nok forskelligt fra klinik til klinik.

Så om det passer er vel alt efter hvem man spørger

jeg har kun erfaring med 3 forskellige klinikker en offenlig og 3 private og de ins alle i naturlig cyklus.. for jeg har også en omgangskreds der har brugt donersæd. inc mig selv.

Anmeld

8. september 2013

esioul

raca skriver:

jeg har kun erfaring med 3 forskellige klinikker en offenlig og 3 private og de ins alle i naturlig cyklus.. for jeg har også en omgangskreds der har brugt donersæd. inc mig selv.

Dem jeg kender til er på hormoner.

SÅ ja, det er nok et spørgsmål om hvad klinikken vurderer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.