Vi er nøjagtig ligesom jer, jeg fejler intet og manden har dårlige svømmere.. Dog med alder til forskel - jeg er 25 og han er 32..
Vi havde ikke i de to første, nogle "ekstra" æg til fyseren, og vi valgte i 3. forsøg at få sat to æg op, hvis der var det... Og det var der 
Vi blev gravide, og begyndte så at snakke om, hvad nu hvis der er to 
Det ville jo være skræmmende og dejligt på samme tid. Men vi var overbeviste om at der kun gemte sig en derinde.
Til TS i uge 7, blev vi overraskede.. Der var to små hjerter der blinkede til os 
Dén kamel var lidt svær at sluge.. Vi var rigtig glade ja, men samtidig også lidt skræmte over at skulle håndtere TO børn på én gang 
Nå, men det varede ikke ved desværre.. Ved en blødning i uge 9, fik vi at vide at vi desværre havde mistet det ene foster og kroppen var ved at afstøde det, så det var 50/50 om kroppen ville afstøde det andet foster også..
Heldigvis hang vores baby fast, og er nu 22 uger henne 
For at komme til vores måde at vælge to æg på, blev vi simpelt hen enige af to grunde. Den første grund var at det øgede chancen, bare for én baby, og den anden var, at hvis begge æg satte sig fast, ville skæbnen at vi skulle have to børn 
Måske fraråder jeres læge jer to æg i tilfælde af tvillingegraviditet. Men din krop kan da bedre håndtere tvillinger, end en 40-årigs krop, vil jeg mene
Plus, det er jo ikke jeres læge, men jer der skal gå igennem smerte, glæde og sorg ved hvert eneste forsøg..
Og som du sikkert kan læse mellem linjerne, havde jeg valgt to æg igen, hvis jeg skulle vælge