Facebook ??? Venneanmodning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

Anonym trådstarter

Michelle88 skriver:

Jeg har prøvet det samme og det var fordi da jeg fik facebook på mobilen, så spørg den om man vil synkronisere med mener det er med ens e-mail eller telefonbog. Så der igennem tilføjer den venner..

Ok . Ej det er da lidt . Syntes dog ikke jeg har gjordt dette.men et eller andet er der sket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

De3Guldklumper

Det kan også være hvis en har anbefalet din svoger at blive ven med dig så sendes der en anmodning fra den der anbefaler dig til din svoger - og du er ikke indblandet udover du så får en ekstra ven hvis han acceptere hvilket han jo så har.

Så sådan kan det også være opstået

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Det kan også være hvis en har anbefalet din svoger at blive ven med dig så sendes der en anmodning fra den der anbefaler dig til din svoger - og du er ikke indblandet udover du så får en ekstra ven hvis han acceptere hvilket han jo så har.

Så sådan kan det også være opstået

Ok. Altså forstået korrekt en tredje mand ?? kan sende en anbefaling eller venneanmodning ? Og så ser det ud som det er fra mig 

Anmeld

8. september 2013

De3Guldklumper

Ok. Altså forstået korrekt en tredje mand ?? kan sende en anbefaling eller venneanmodning ? Og så ser det ud som det er fra mig 

Ja man kan forslå venner til andre og sender dermed en anmodning på vegne af en anden hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Ja man kan forslå venner til andre og sender dermed en anmodning for en anden hvis man kan sige det sådan.

Ok så blev jeg så klog. For må indrømme jeg så sådan ud Ikke at det gør noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.