Facebook ??? Venneanmodning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.181 visninger
14 svar
3 synes godt om
8. september 2013

Anonym trådstarter

Spørgsmål til facebook . Jeg er af personlige årsager ikke venner med familiemedlemmer . Igår ser jeg så at min svoger har accepteret min venneanmodning og idag min søster problemet er bare jeg IKKE har sendt til dem . Hvordan i alverden kan dette lade sig gøre

hold jer venligst til spørgsmålet - tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

aarhusmor

Anonym skriver:

Spørgsmål til facebook . Jeg er af personlige årsager ikke venner med familiemedlemmer . Igår ser jeg så at min svoger har accepteret min venneanmodning og idag min søster problemet er bare jeg IKKE har sendt til dem . Hvordan i alverden kan dette lade sig gøre

facebook giver nogengange en muligheden for at se potentielle venner. De får det til at se ud som om man er blevet spurgt om man vil være ven. Klikker man jatak til det, så er man venner, selvom ingen har anmodet. Man skal nærlæse den venneanmodning for at se at det rent faktisk ikke er en der er set.

Og det er vildt træls!!!

Når det så er sagt, så kan du gør det at hvis du går på deres profil og klikker på venner, så kan du putte dem i en gruppe som du f.eks. kalder begrænset. Og under privat indstillinger, kan du så skrive at dem der hedder "begrænset" ikke har adgang til noget på din side.

Anmeld

8. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Det kan det ikke. Måske er du ved en fejl kommet til at trykke på tilføj ven? Jeg har ramt den engang, meget pinligt 

Anmeld

8. september 2013

CaWi

Anonym skriver:

Det burde ikke bare kunne ske af sig selv.
Måske du har trykket for hurtigt og er kommet til at trykke at du vil være ven med dem? Det er jeg engang kommet til, men trykkede hurtigt fortryd igen.
Du kan jo bare slette dem af din venneliste igen, hvis det er et problem at være venner med dem.

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Det kan det ikke. Måske er du ved en fejl kommet til at trykke på tilføj ven? Jeg har ramt den engang, meget pinligt 

Jamen jeg har altså ikke engang været på deres profil det er det der undre mig

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Det burde ikke bare kunne ske af sig selv.
Måske du har trykket for hurtigt og er kommet til at trykke at du vil være ven med dem? Det er jeg engang kommet til, men trykkede hurtigt fortryd igen.
Du kan jo bare slette dem af din venneliste igen, hvis det er et problem at være venner med dem.

Kunne godt slette men det er lidt kompliceret . Ikke at slette men som sagt af pb årsager . Jeg har end ikke været på deres profil derfor jeg undre mig

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

facebook giver nogengange en muligheden for at se potentielle venner. De får det til at se ud som om man er blevet spurgt om man vil være ven. Klikker man jatak til det, så er man venner, selvom ingen har anmodet. Man skal nærlæse den venneanmodning for at se at det rent faktisk ikke er en der er set.

Og det er vildt træls!!!

Når det så er sagt, så kan du gør det at hvis du går på deres profil og klikker på venner, så kan du putte dem i en gruppe som du f.eks. kalder begrænset. Og under privat indstillinger, kan du så skrive at dem der hedder "begrænset" ikke har adgang til noget på din side.

Kunne se i mine notifikationer at de har accepteret min venneanmodning. Hvis facebook gør som du nævner vil det så se ud som jeg har sendt ?? Jeg forstår simpelthen det ikke , jeg har slet ikke været på deres profil . 

Anmeld

8. september 2013

aarhusmor

Anonym skriver:

Kunne se i mine notifikationer at de har accepteret min venneanmodning. Hvis facebook gør som du nævner vil det så se ud som jeg har sendt ?? Jeg forstår simpelthen det ikke , jeg har slet ikke været på deres profil . 

ja lige præcist. og det er sjældent det sker og derfor er det ikke alle der har prøvet det. Jeg ved ikke hvorfor det sker og kun engang i mellem.
Men en af grundende for at det ikke sker, kan være hvis man I sine privatindstillinger vælger at sige at det kun er venners venner der kan anmode om venskab eller at ingen kan, eller at alle kan. Jo mere du begrænser dig, jo mere undgår du at den slags dukker op

Anmeld

8. september 2013

Michelle88

Jeg har prøvet det samme og det var fordi da jeg fik facebook på mobilen, så spørg den om man vil synkronisere med mener det er med ens e-mail eller telefonbog. Så der igennem tilføjer den venner..

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

ja lige præcist. og det er sjældent det sker og derfor er det ikke alle der har prøvet det. Jeg ved ikke hvorfor det sker og kun engang i mellem.
Men en af grundende for at det ikke sker, kan være hvis man I sine privatindstillinger vælger at sige at det kun er venners venner der kan anmode om venskab eller at ingen kan, eller at alle kan. Jo mere du begrænser dig, jo mere undgår du at den slags dukker op

Ok takker . Jeg har ikke så meget styr på facebook og div indstillinger. Så der har jeg ikke valg fra eller til. Vil tro det så er som du skriver. Ved ganske simpelt ikke hvordan det ellers er sket. Kunne forstå hvis jeg har været på deres profil men dette er ikke tilfælde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.