godmorgen::)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
OPDRAG jeres unger til at være b-børn  Hehe...

Idun har heldigvis altid sovet forholdsvis længe... Og hvis hun en sjælden gang ikke gør det, så er hun god til at ligge og putte sammen med os eller lege selv på værelset eller se morgenhår med en skål et eller andet morgenmad

Men idag vågnede hun kl. 920, det var sådan ok... Så stod jeg også op Igår sov hun længere end mig, fordi jeg ikke kunne sove længe, sååee...

Heldigvis ikke noget!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

saxa

Zafir skriver:

OPDRAG jeres unger til at være b-børn  Hehe...

Idun har heldigvis altid sovet forholdsvis længe... Og hvis hun en sjælden gang ikke gør det, så er hun god til at ligge og putte sammen med os eller lege selv på værelset eller se morgenhår med en skål et eller andet morgenmad

Men idag vågnede hun kl. 920, det var sådan ok... Så stod jeg også op Igår sov hun længere end mig, fordi jeg ikke kunne sove længe, sååee...

Heldigvis ikke noget!!

Er gjort.. hehe... Yasmin sover heldigvis også længe, og har altid gjort det... har enda formået at skulle vække hende om formiddagen, for at hun ikke skulle sove hele dagen væk.. hehe.. 
Idag vågnede hun kl.9 og der stod vi selvfølgelig også først op.. Men skønt med et barn der kan sove længe.
Knus Marianne - som elsker at sove længe i weekenderne..

Anmeld

18. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
saxi skriver:

Er gjort.. hehe... Yasmin sover heldigvis også længe, og har altid gjort det... har enda formået at skulle vække hende om formiddagen, for at hun ikke skulle sove hele dagen væk.. hehe.. 
Idag vågnede hun kl.9 og der stod vi selvfølgelig også først op.. Men skønt med et barn der kan sove længe.
Knus Marianne - som elsker at sove længe i weekenderne..

Ja - Jeg har bare aldrig taget Idun op om morgenen, da hun var lille. Hun blev tanket fuld tank også sov vi videre til kl. 11-12 stykker hehe...

Nu når den lille kommer, kan vi jo også sagtens gøre det, selvom Idun går i skole, for jeg kan jo godt køre Idun i skole, mens far og baby sover... Så tanker jeg bare baby inden jeg kører.

Jeg tror oprigtig jeg ville være ved at dø af søvnmangel hvis jeg havde et A eller A+ barn... min veninde har en datter der vågner og insisterer på at komme op mellem kl. 4 og 6 hver morgen!!!!!!!!!!!!!!! ARGH...

Anmeld

18. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

så vil jeg  til og ned og handle, støvstuge , vaske tøj , og vaske op selv om jeg ogsp er lidt sløv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.