godmorgen::)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

godmorgen allesammen

hvad får i morgen til og gå med, ja jeg bliv vækket af lillemanden hehe så ku jeg lige så godt stå op

christina
26+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Diana...

Godmorgen her fra os.

Vi har lige spist morgen mad alle sammen Lucas har fået sin første faste morgen mad i dag   Så det var hyggeligt at vi alle spiste morgen mad sammen.

Nu ligge jeg så på sofaen under dynen og putter da jeg desværre er blevet syg  og manden er ved at putte Lucas til sin formiddags lur og så skal han ud og arbejde i huset.

Knus Diana

Anmeld

18. juli 2009

trunte89

Jeg sidder og NYDER stilheden. Sara er hos min mor og far. Så jeg nyder min morgen alene hvor jeg kun skal tænke på mig selv. Der findes ikke noget mere skønt.

Når jeg lige får gnedet søvnen ud af øjenene skal jeg igang med lidt oprydning og rengørring. Gik igang igår aftes fra 22-24 ( ved ikke lige hvad der skete), så må hellere fortsætte lidt.

Og så skal jeg ha pakket taske, vi skal op til mandens far+kone og være til imorgen.

-Trine

Anmeld

18. juli 2009

Mum33

Pakker (rettelse:skulle pakke) Vi skal i sommerhus hele ugen.

Anmeld

18. juli 2009

Diana...

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Pakker (rettelse:skulle pakke) Vi skal i sommerhus hele ugen.

Hvor hyggeligt god tur og håber i har vejret med jer.

Anmeld

18. juli 2009

MetteT

Diana... skriver:

Godmorgen her fra os.

Vi har lige spist morgen mad alle sammen Lucas har fået sin første faste morgen mad i dag   Så det var hyggeligt at vi alle spiste morgen mad sammen.

Nu ligge jeg så på sofaen under dynen og putter da jeg desværre er blevet syg  og manden er ved at putte Lucas til sin formiddags lur og så skal han ud og arbejde i huset.

Knus Diana

Ej, det var da træls du er blevet syg...
Du sku ikk ha gået den tur i regnen i går..

Men go bedring søde..

Knus Mette

Anmeld

18. juli 2009

finkedinke

God morgen
Jeg blev vækket af Clara kl 6 og nu sidder jeg og nyder freden og roen mens Clara og alle de andre sover. Vi får gæster kl 10. Så jeg forsøger at tage mig sammen til at vække hele flokken så vi kan nå at være færdige med morgenmaden og i tøjet inden 10.

Berith

Anmeld

18. juli 2009

Diana...

MetteT skriver:

Ej, det var da træls du er blevet syg...
Du sku ikk ha gået den tur i regnen i går..

Men go bedring søde..

Knus Mette

Hi hi der var jeg allerede lidt sløj men det var nok lige prikken over iet.

Men ELSKER jo at gå i regnvejr det er SÅ hyggeligt især med en hund der ELSKER vandpytter   

Lucas og Jackie skal nok få det sjovt i vandpytterne når Lucas bliver større 

Knus

Anmeld

18. juli 2009

finkedinke

Hi hi der var jeg allerede lidt sløj men det var nok lige prikken over iet.

Men ELSKER jo at gå i regnvejr det er SÅ hyggeligt især med en hund der ELSKER vandpytter   

Lucas og Jackie skal nok få det sjovt i vandpytterne når Lucas bliver større 

Knus

Jeg elsker luften når det regner.
Når jeghar hentet Lærke i børnehaven stopper vi gerne ved en vej i nærheden og så bliver der ellers hoppet i vandpytter så hun skal hjem og have skiftet alt tøjet selv om hun har haft regntøj og gummistøvler på.
Det er da noget skidt at blive syg om sommeren når man helst vil være ude og nyde vejret. Men på den anden side, så har de jo lovet MEGA-regn hele dagen og så er en sofa og varm cacao jo også hyggelig.

Anmeld

18. juli 2009

Diana...

finkedinke skriver:

Jeg elsker luften når det regner.
Når jeghar hentet Lærke i børnehaven stopper vi gerne ved en vej i nærheden og så bliver der ellers hoppet i vandpytter så hun skal hjem og have skiftet alt tøjet selv om hun har haft regntøj og gummistøvler på.
Det er da noget skidt at blive syg om sommeren når man helst vil være ude og nyde vejret. Men på den anden side, så har de jo lovet MEGA-regn hele dagen og så er en sofa og varm cacao jo også hyggelig.

Ihh hvor hyggeligt det er bare så sjovt at se de små lege i vandpytter jeg elsket det selv da jeg var lille kan jeg huske.
Ja det er bare den dejligste luft der er SKØNT.

Ja det bare mega træls, og jeg plejer ALDRIG at blive syg jeg kan ikke huske jeg nogen sinde har været forkølet eller ond i halsen osv men efter jeg har født har det så lykkes mig at slæbe 2 forkølelser til mig hmm   og det sider bare i øre hover hals næse over det hele øv øv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.