Hvilken browser og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

FrkZier

Wampires skriver:

Ja ville gerne høre om hvilken browser andre bruger og hvad begrundelsen er for lige netop den fremfor de andre muligheder der er

Sidder selv og skifter og prøver lidt forskelligt af...

blev træt af min IE da den konstant (og med det mener jeg 8/10 gange) frøs sig selv og også nogen gange hele min computer...

lige pt. bruger jeg Firefox men overvejer at skifte til Chrome... specielt også fordi jeg bruger mange af Googles andre funktioner...

så kom glad og enten stem og beskriv hvis det er et bevidst valg.. eller blot stem

Håber vi kan holde sober tone uden fordømmelse over at nogen vælger det ene fremfor det andet

jeg bruger firefox - fordi... det har min kæreste gjort så jeg gør

herhjemme er det ham der styrer alt med computer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Aabye

Jeg bruger Safari.. 
Sidder på en Mac og der er safari standard.. Det fungere fint for mig.. 

Anmeld

8. september 2013

mommy1991

Jeg bruger Safari da jeg har en Mac. 

Anmeld

8. september 2013

BellaCiinea

Wampires skriver:

Ja ville gerne høre om hvilken browser andre bruger og hvad begrundelsen er for lige netop den fremfor de andre muligheder der er

Sidder selv og skifter og prøver lidt forskelligt af...

blev træt af min IE da den konstant (og med det mener jeg 8/10 gange) frøs sig selv og også nogen gange hele min computer...

lige pt. bruger jeg Firefox men overvejer at skifte til Chrome... specielt også fordi jeg bruger mange af Googles andre funktioner...

så kom glad og enten stem og beskriv hvis det er et bevidst valg.. eller blot stem

Håber vi kan holde sober tone uden fordømmelse over at nogen vælger det ene fremfor det andet

Førhen Chrome.. Nu Safari pga Macbook

Anmeld

8. september 2013

MHB

Chrome! Og jeg ville slet ikke kunne skifte tror jeg. Jeg er helt vild med alle de fede tilføjelsesprogrammer der er og tror jeg ville blive vanvittig uden ad block og FB photo zoom i mit liv!! 

Anmeld

8. september 2013

Silas&Mille

Uden tvivl Chrome.

Den er bare så meget hurtigere end andre og den er nemmere at bruge efter min mening

Anmeld

8. september 2013

Silas&Mille

modesty skriver:

Jeg bruger chrome, men er virkelig træt af at den ikke understøtter java, så jeg f.eks skal bruge safari for at komme ind på min netbank. Men jeg synes det er en mest brugervenlige browser.

Jeg kan sagtens komme på netbank via Chrome.

Har aldrig før hørt at java ikke fungerede i Chrome

Anmeld

8. september 2013

modesty

Silas&Mille skriver:

Jeg kan sagtens komme på netbank via Chrome.

Har aldrig før hørt at java ikke fungerede i Chrome

Jeg kunne hverken komme på min danske netbank eller min nuværende arbejdernes.

Anmeld

8. september 2013

MorDk

Jeg bruger Explore... Kæresten Firefox. Han siger det er bedst!

Anmeld

8. september 2013

Silas&Mille

modesty skriver:

Jeg kunne hverken komme på min danske netbank eller min nuværende arbejdernes.

Mystisk... Har kun haft problemer de gange der har være decideret nedbrud hos netbanken eller java har haft problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.