Hvilken browser og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken browser bruger du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.309 visninger
30 svar
22 synes godt om
7. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja ville gerne høre om hvilken browser andre bruger og hvad begrundelsen er for lige netop den fremfor de andre muligheder der er

Sidder selv og skifter og prøver lidt forskelligt af...

blev træt af min IE da den konstant (og med det mener jeg 8/10 gange) frøs sig selv og også nogen gange hele min computer...

lige pt. bruger jeg Firefox men overvejer at skifte til Chrome... specielt også fordi jeg bruger mange af Googles andre funktioner...

så kom glad og enten stem og beskriv hvis det er et bevidst valg.. eller blot stem

Håber vi kan holde sober tone uden fordømmelse over at nogen vælger det ene fremfor det andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

Monski

Wampires skriver:

Ja ville gerne høre om hvilken browser andre bruger og hvad begrundelsen er for lige netop den fremfor de andre muligheder der er

blev træt af min IE da den konstant (og med det mener jeg 8/10 gange) frøs sig selv og også nogen gange hele min computer...

lige pt. bruger jeg Firefox men overvejer at skifte til Chrome... specielt også fordi jeg bruger mange af Googles andre funktioner...

så kom glad og enten stem og beskriv hvis det er et bevidst valg.. eller blot stem

Håber vi kan holde sober tone uden fordømmelse over at nogen vælger det ene fremfor det andet

Jeg bruger chrome - min kæreste er lidt ej computer nørd og han siger det er bedst, før i tiden brugte jeg Explorer, men kan slet ikke holde ud at bruge det nu

Anmeld

7. september 2013

LilleChelle

Chrome, fordi det er hurtigst og bedst  

Anmeld

7. september 2013

monedk

Safari nu har jeg jo mac. 
Men brugte Chrome på den før, men de har haft en brist i sikkerheden så folk nemt kunne stjæle ens koder så skiftede jeg.

Anmeld

7. september 2013

Marianne9000

Sikke et fedt forum, her skal jeg nok falde godt til

Jeg bruger Chrome, jeg synes den er klart hurtigste og nemmeste at finde rundt i  

Anmeld

7. september 2013

modesty

Wampires skriver:

Jeg bruger chrome, men er virkelig træt af at den ikke understøtter java, så jeg f.eks skal bruge safari for at komme ind på min netbank. Men jeg synes det er en mest brugervenlige browser.

Anmeld

7. september 2013

Marianne9000

Hos mig virker Java da fint i Chrome, jeg bruger ihvertfald Chrome til min netbank

Anmeld

7. september 2013

Chris86

Firefox... Kæresten der har bestemt det, han mente det var det bedste tænker jeg...

Anmeld

7. september 2013

AnthonsMor

Wampires skriver:

Jeg bruger Explorer lige nu.. Ved sgu ikke hvorfor

Jeg har ellers altid brugt Chrome.. Mener måske, at min kæreste snakkede om den brist de har haft i sikkerheden, som en anden også nævner.. Og det fik mig vidst til spontant at skifte

Anmeld

7. september 2013

Mamalou

Safari - fordi jeg har en macbook. Jeg er godt tilfreds!

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.