Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Så ser det ud til at mine børn og jeg skal bo på gaden Har nemlig ikke råd til at betale huslejen her og så bliver jeg jo smidt ud.
Så ser det ud til at mine børn og jeg skal bo på gaden Har nemlig ikke råd til at betale huslejen her og så bliver jeg jo smidt ud.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Altså hvis din mand flytter kan du søge boligsikring......Men ellers så søg, søg, søg!... Andre står også i sådan en situation....
Altså hvis din mand flytter kan du søge boligsikring......Men ellers så søg, søg, søg!... Andre står også i sådan en situation....
Anonym skriver: Det gør han, men jeg får slet ikke nok i boligsikring til at have råd til det..
Det gør han, men jeg får slet ikke nok i boligsikring til at have råd til det..
Mettefpigen skriver: Så må du søge løs! Og snak med kommunen eller banken om du kan låne til en indskud.... Der er ikk andet for....
Så må du søge løs! Og snak med kommunen eller banken om du kan låne til en indskud.... Der er ikk andet for....
Anonym skriver: SåmåVed ik med kommunen, men banken vil ihvertfald ikke.. Skylder en formue væk, takket være min mand
SåmåVed ik med kommunen, men banken vil ihvertfald ikke.. Skylder en formue væk, takket være min mand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128