MGN~NGM<3 skriver:
Øv altså..... 
Jeg er 22 år gammel og har en datter på 3 år. Hun går i børnehave, og er meget med i forhold til alder. Jeg får altid kun positivt at vide om hende. ALDRIG ALDRIG ALDRIG, har vi haft kommunen indenover, jeg har taget både hf og er igang som pæd.studerende. Så altså. Jeg er mor lige som dem på 30-35 og 40 år! Vi bor småt, men udover størrelsen, bor vi pænt, ordnetligt og sjældent rodet!
Men når jeg henter min datter i bh, undgår de andre forældre mig. Ingen gider snakke til mig og får jeg øjnkontakt med dem, fjerner de hurtigt blikket. Hvis jeg fx siger "Mor går lige ind og pakker mens du bliver færdig", så kigger de som om de har set en elefant. De kunne lige så godt sige til mig, at jeg er en alt for ung mor og alle de der paragraffer der er mod os unge. Er det derimod min mor som henter, så snakker de på livet løs til hende, er vi der begge to, henvender de sig til min mor, som om jeg er luft.. - De ved godt at det er MIT barn!
Jeg er lige som alle andre mødre og mindst lige så ansvarsfuld.
Det er så slemt, at min datter en gang har spurgt om hun måtte få en med hjem at lege. Da jeg så kontakter moderen til det andet barn i bh, kigger hun på mig som om jeg har spurgt om jeg kan få en million. 

Altså....Hvad fanden tænker de? Hvorfor tænker de som de gør? De er velkommen til at se hvordan jeg bor, hvis det er det. De aner INTET om mig..
Er pludselig blevet bange for, om min datter vil få legeproblemer senere når de for alvor får venner med hjem!?
Må jeres lege med børn af unge forældre? Hvad tænker i omkring det? Møder i de unge forældre på samme måde, som dem på jeres alder?
Øv.... Er så træt af det her "ung-mor" stempel som absolut ikke er positivt. Kendte man mig, er jeg sikker på, at de ville ændre synet på unge forældre. !!! 

Det lyder da rigtig øv, det kan de da ikke være bekendt.
samtidig vil jeg sige, at det da lagt fra alle forældre i vores vuggestue det gider eller har tid til at snakke.
vi er også unge, dog ældre end dig, men stadig nogle af de yngste forældre i vores vugger. Men tror ikke det er derfor vi ikke snakker så meget med de andre forældre.
tror mere det handler om at de fleste har en hverdag hvor de skal nå en masse, og ikke rigtig gider når de er nede for at hente børn.
men kan sagtens følge dig med dine bekymringer omkring de datters sociale liv.
er selv bekymret omkring netop det, da vi ikke kender nogen med børn, og vores søn faktisk kun er sammen med børn i vuggestuen. Så hvis der lige sidder nogen og læser med fra Fyn som mangler legekammerater på 1 1/2 - 3 år så er vi klar!