Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Kan sagtens følge dig...
min bedste veninde gennemgik at føde dødt barn i uge 16 da det var stoppet med at vokse inden i hende...
2 uger senere står jeg efter at vi i 1½ år havde prøvet med en positiv test og er virkelig i syv sind om jeg skulle skrive det til hende eller ej...
hun ringede tilfældigt til mig et par timer efter testen og spurgte om vi vidste noget nyt da jeg havde fortalt hende om kvalmen jeg havde haft i lang tid konstant... og hun har bare været så glad på vores vegne...
og nu står hun selv og er gravid og det er mig (og kun mig) der ved noget og som hun søger svar hos om alt muligt...
jeg lod hende være med hele vejen i det tempo hun havde behov for... jeg svarede ærligt når hun spurgte og jeg spurgte ind til om hvordan hun ellers havde det i sit liv...
hun er så lykkelig og denne gang er de helt vildt meget opfølgning på hende og ekstra scanninger osv... og jeg er lykkelig over at få lov at være med hende nu 
ved udmærket godt hvor svært det er... min veninde er som en lillesøster for mig... hun og jeg har holdt hinanden oven vande hvor vi begge var tæt på at give slip på livet... så kan sagtens følge dig...
bedste råd prøv at vende den om i hovedet når du snakker/skriver med hende... tænk hvis det var dig der mistede nu og hende der stadig var gravid... tro mig det er en øjenåbner når det virkelig sætter ind...
Anmeld