har det så dårligt når hun spørger :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

jeg skriver Ano da jeg ikke ved om min veninde er herinde, og ikke vil hænge hende ud, og slet ikke efter denne oplevelse...

nå men, sagen er hun mistede sin elskede lille baby i uge 36, og det er en virkelig forfærdelig oplevelse, hvor ingen faktisk anede hvad de skulle sige, selvom hun er en af mine bedste veninder var jeg bare tom for ord.

sagen er den jeg også er gravid, bare med tvillinger, og hun har hele graviditeten spurgt hvordan det går osv. men nu når de har mistet har jeg fået det sindsygt dårligt med at svare at det går godt, for har hele tiden tanken i hovedet hvor uretfærdigt det hele er, at jeg venter 2 babyer som begge har det godt, når de lige har mistet den ene de havde.

hvordan pokker takler man det?

det bider virkelig når hun spørger hvordan det går med tvillingerne, og ved godt det slet ikke er det der er meningen, men har bare så ondt af de to dejlige mennesker.....

Tror du takler det som du skal bare vær åben og ærlig...

Hvor er det stort af din veninde at hun trods sin svære tid stadig har overskud til at tænke på dig og dine børn Virkelig en god veninde du har dig der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kan sagtens følge dig...

min bedste veninde gennemgik at føde dødt barn i uge 16 da det var stoppet med at vokse inden i hende...

2 uger senere står jeg efter at vi i 1½ år havde prøvet med en positiv test og er virkelig i syv sind om jeg skulle skrive det til hende eller ej...

hun ringede tilfældigt til mig et par timer efter testen og spurgte om vi vidste noget nyt da jeg havde fortalt hende om kvalmen jeg havde haft i lang tid konstant... og hun har bare været så glad på vores vegne...

og nu står hun selv og er gravid og det er mig (og kun mig) der ved noget og som hun søger svar hos om alt muligt...

jeg lod hende være med hele vejen i det tempo hun havde behov for... jeg svarede ærligt når hun spurgte og jeg spurgte ind til om hvordan hun ellers havde det i sit liv...

hun er så lykkelig og denne gang er de helt vildt meget opfølgning på hende og ekstra scanninger osv... og jeg er lykkelig over at få lov at være med hende nu

ved udmærket godt hvor svært det er... min veninde er som en lillesøster for mig... hun og jeg har holdt hinanden oven vande hvor vi begge var tæt på at give slip på livet... så kan sagtens følge dig...

bedste råd prøv at vende den om i hovedet når du snakker/skriver med hende... tænk hvis det var dig der mistede nu og hende der stadig var gravid... tro mig det er en øjenåbner når det virkelig sætter ind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.