Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CroQuis skriver: Når jeg en sjælden gang imellem får loppebid, ligner det ikke det på billedet. Loppebid er ikke dessiderede knopper, men nærmere røde pletter der er lidt større. I hvert fald på mig
Når jeg en sjælden gang imellem får loppebid, ligner det ikke det på billedet. Loppebid er ikke dessiderede knopper, men nærmere røde pletter der er lidt større.
I hvert fald på mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gædde/gitte skriver: tag et stykke køkkenrulle - med lidt vand på - og gnub hunden i nakken, ned mod huden, med den.forsigtig så papiret ikke går i stykkerkommer der efter 3-5 minutter røde pletter - Loppeekskrementer (blod) , så har hunden sikkert lopper.
tag et stykke køkkenrulle - med lidt vand på - og gnub hunden i nakken, ned mod huden, med den.forsigtig så papiret ikke går i stykkerkommer der efter 3-5 minutter røde pletter - Loppeekskrementer (blod) , så har hunden sikkert lopper.
Albertsen92 skriver: Soleksem? Hvis du har været i solen
Soleksem? Hvis du har været i solen
TweenStar.dk skriver: Soleksem? Sådan ser mine fødder ud når de har været for længe i solen. God bedring.
Soleksem?
Sådan ser mine fødder ud når de har været for længe i solen.
God bedring.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128