Min far har konstateret kræft i dag ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

wamse

Min far har fået konstateret lungekræft i dag Han blev 60 d. 6/6 og hans far døde af det da han var 63. Æv, min far er i forvejen svækket af meget sygdom og svær diabetes. Han får meget morfin, fordi hans ryg er ødelagt. Han har levet et hårdt liv med druk, smøger og en hård arbejdsliv som Kedelmurer, hvoe han har rest meget. Jeg tror simpelthen ikke hans krop maget kemoen. Jeg har for længe siden tilgivet ham, for den barndom mine brødre og jeg fik, og har så ondt af ham nu. Jeg er ked af det på hans vejne, men er også "bange" for at miste min far. Min farmor døde for 3 år siden, så jeg vil så være den ældste generation på den side Håber det bedste for ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Harfeletten

Det gør mig virkelig ondt. Håber du/I er okay, og står sammen gennem det, selv om det kan være E K S T R E M T hårdt !

Alt muligt held og lykke herfra

Mange Knus, tanker og ønsker herfra. 

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

det gør mig virkelig ondt....håber det bedste for jer alle...
STORT kram...

Anmeld

17. juli 2009

Sabina & Simone

Hey...
Det er jeg frygtelig ked af at høre... Har selv lige mistet min far for tre uger siden til lungekræften... Han ville være blevet 50 til august... Så ved præcis hvad du går igennem...
Hvis du har brug for at snakke om det så er du meget velkommen til at skrive til mig... For kan måske hjælpe med at belyse lidt af de mange spørgsmål der kommer...

Knus Sabina

Anmeld

17. juli 2009

Tina2

Det gør mig utrolig ondt at høre.......
Alt det bedste til dig og din familie.....

Anmeld

18. juli 2009

linemus

Det gør mig virkelig ondt. Håber det bedste for jer.

Anmeld

18. juli 2009

nilletøz

Det gør mig meget ondt at høre..

Ved hvordan du må have det, og føler med dig...
Har selv mistet en søster og moster pga lungekræft.

Jeg håber det BEDSTE for jer...

Kæmpe knus og tanker til dig!!!!

Anmeld

18. juli 2009

Betina88

Det jeg virkelig ked af at høre .,.

Har selv mistet min morfar på grund af kræft i 2002 ..

Håber I klare jer ..

Anmeld

18. juli 2009

Cris

Jeg er ked af det at høre, det bliver hård...

Anmeld

18. juli 2009

Fines mor

Det gør mig ondt med din far, jeg har selv mistet min far til kræften.
Min far fik tarmkræft, faktisk tror jeg han havde været syd meget længere end vi viste det. Han var typen som ikke ville til lægen, og han havde været der mange mange gange. :-(
da min far fik sin "dødsdom" at der ikke var mere at gøre, så lagde han sig på sofaen - og kom aldrig mere op fra den. Ikke engang ud i haven, det tog 5 uger... Det var hårdt, men idag kan jeg godt se at det var måske hans sidste ønske, at dø hjemme uden formeget ... "omsvøb"
Jeg nåede at holde ham i hånden sammen med min mor de sidste 30 min. af hans liv, og det er jeg glad for idag.

Alt deet bedste til jer, og vær der for ham, snak, grin, græd... tag evt. kontakt til kræftens bekæmpelse

KH

Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.