Camille Mørch Andersen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2013

Swerg

wamse skriver:

Nu ved jeg jo ikke, hvor privat hun ønsker at være, og går ud fra at det er hendes rigtige navn, der bliver søgt på her i tråden. Men det vil så sige at enhver nu kan google navn, og hendes nye brugernavn, det ville jeg da være pænt træt af - just saying

Det var nu det hendes profilnavn var før... 

Jeg er egentlig "bare" interesseret i at vide hvor hun var, had jeg følger hende .. Hvordan skulle jeg ellers lede ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Swerg

Pikku Myy skriver:

Ja, men måske har hun fået ny profil for at hendes navn ikke skulle være koblet til hendes profil ...

Nå, nå.. Det kunne vi jo ikke vide

Men det er da dejligt at vide hun stadig er herinde, trods alt. 

Anmeld

6. september 2013

Swerg

Loa skriver:

Hun slettede sig vist efter et par hårde kommentarer i en tråd mener jeg bestemt...

Det kan jeg dæleme godt forstå..

det er også fuldstændig vanvittigt så mange snerpede dræbere der er herinde som bare hungrer efter at gøre folk triste ! Sådan var det slet ikke for 2 år siden.. 

ja, jeg forstår det ikke.....

Anmeld

6. september 2013

wamse

Swerg skriver:

Det var nu det hendes profilnavn var før... 

Jeg er egentlig "bare" interesseret i at vide hvor hun var, had jeg følger hende .. Hvordan skulle jeg ellers lede ??

jamen jeg kan da sagtens forstå din søgning Det bliver jo såmænd også kun et issue, når det nye profilnavn så kobles på

Men det er jo heller ikke sikkert, at hun har noget imod det, jeg tænkte bare, at der måtte være en årsag til ændringen af profilnavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.