Camille Mørch Andersen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
13 svar
16 synes godt om
5. september 2013

Swerg

Hvor er du??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Hullabullabulla

Swerg skriver:

Hvor er du??? 

Kan det passe at det er hende der nyt hedder justagirl ?

Anmeld

5. september 2013

Loa

Swerg skriver:

Hvor er du??? 

Hun slettede sig vist efter et par hårde kommentarer i en tråd mener jeg bestemt...

Anmeld

5. september 2013

ESV

Swerg skriver:

Hvor er du??? 

Hun slettede sig, vist nok ikke ret længe efter dig.. ??

Anmeld

5. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Swerg skriver:

Hvor er du??? 

Hun slettede sin profil efter en tråd om en fast ansættelse, og derefter oprettede hun sig under navnet justagirl :-)

Anmeld

5. september 2013

wamse

Nu ved jeg jo ikke, hvor privat hun ønsker at være, og går ud fra at det er hendes rigtige navn, der bliver søgt på her i tråden. Men det vil så sige at enhver nu kan google navn, og hendes nye brugernavn, det ville jeg da være pænt træt af - just saying

Anmeld

5. september 2013

Sander&Vitus-Mor

wamse skriver:

Nu ved jeg jo ikke, hvor privat hun ønsker at være, og går ud fra at det er hendes rigtige navn, der bliver søgt på her i tråden. Men det vil så sige at enhver nu kan google navn, og hendes nye brugernavn, det ville jeg da være pænt træt af - just saying

Det hed hun jo før, og skrev det i flere tråde.. Så mon dog det gør så meget :-)

Anmeld

5. september 2013

Pikku Myy

VråJepsen skriver:

Det hed hun jo før, og skrev det i flere tråde.. Så mon dog det gør så meget :-)

Ja, men måske har hun fået ny profil for at hendes navn ikke skulle være koblet til hendes profil ...

Anmeld

5. september 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Var det hende der blev til justagirl? Synes det var en anden, men deg er nok bare mig der er gal på den 

Anmeld

5. september 2013

wamse

VråJepsen skriver:

Det var såmænd også bare en tanke, da jeg selv ville have været træt af det, og hun har jo valgt at ændre hendes brugernavn af en eller anden årsag

Men som sagt, det var bare en tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.