pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2013

isabellasmor

l.kjoeller skriver:

jeg har været der. måtte vente to år efter s.a. ved spontan graviditet. for dælen det er svært i know. men da vi kom videre til reagensglas så var der heldigvis bingo 1 gang 

ja det er satme hårdt... man kan ikke planlægge en graviditet, men man kan bare SLET ikke når man samtidig har en hel masse fysisk imod sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Kløver

Jeg var på pergotime i sidste forsøg 2 piller hver aften i 5 dage og ved første scanning var der 4 ægblærer og ved 2 scanning 2 fine æg
Blev dog ikke gravid og lige startet på pergotime i går og skal denne gang også have gonal-f

Anmeld

6. september 2013

isabellasmor

Maja84 skriver:

Jeg var på pergotime i sidste forsøg 2 piller hver aften i 5 dage og ved første scanning var der 4 ægblærer og ved 2 scanning 2 fine æg
Blev dog ikke gravid og lige startet på pergotime i går og skal denne gang også have gonal-f

gonal f, er det ægløsningssprøjte? eller  ??

Anmeld

6. september 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

gonal f, er det ægløsningssprøjte? eller  ??

Gonal f er også hormoner som pergotime den æl-sprøjte jeg fik hed pregnyl mener også ovitrelle er til æl

Anmeld

6. september 2013

l.kjoeller

isabellasmor skriver:

ja det er satme hårdt... man kan ikke planlægge en graviditet, men man kan bare SLET ikke når man samtidig har en hel masse fysisk imod sig 

nej det er nemlig det. i mit tilfælde er det min mands "fysik" der var i mod os 

Anmeld

6. september 2013

pcoramt

isabellasmor skriver:

og stort tillykke til dig 

var det i første cyklus med pergotime? 

vi har faktisk gele royal liggende herhjemme, og var begyndt at tage det begge 2 i en cyklus, men så fik jeg afvide jeg havde pco, og så var der lige en masse tanker og følelser at skulle bearbejde og få styr på.. men det kunne da være vi skulle tage dem i denne cyklus også, og så håbe  

Tak nej ikke i første cyklus 2 cyklus, men mistede.. Tvillingerne er i 5 cyklus

Anmeld

6. september 2013

isabellasmor

Maja84 skriver:

Gonal f er også hormoner som pergotime den æl-sprøjte jeg fik hed pregnyl mener også ovitrelle er til æl

okay på den måde.. 

Anmeld

6. september 2013

isabellasmor

pcoramt skriver:

Tak nej ikke i første cyklus 2 cyklus, men mistede.. Tvillingerne er i 5 cyklus

okay.. synes der er mange som taber når de er blevet gravide i 1 eller 2 forsøg med hormoner? er det bare sammentræf, eller er der større risiko når man har taget hormoner?

Anmeld

6. september 2013

isabellasmor

l.kjoeller skriver:

nej det er nemlig det. i mit tilfælde er det min mands "fysik" der var i mod os 

ja okay. vi ved endnu ikke om der også er noget galt med min mand, han har netop idag været på riget og aflevere prøve.. så det bliver dejligt at få et resultat, så vi har "det hele" at forholde os til.

Anmeld

6. september 2013

Michelle88

Jeg har pcos og fik provera for at få min menstruation, da jeg nemlig ikke får den ellers. Og så den første måned fik jeg en pille pergotime om dagen, men det havde ingen effekt. Så gik op på to piller måneden efter og det virkede så jeg blev gravid i den måned og har nu en datter på snart 5mdr.. Fik afvide at man højest kan komme op på 3 piller om dagen og hvis det ikke virker, skukke jeg have sprøjter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.