pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.985 visninger
21 svar
5 synes godt om
5. september 2013

isabellasmor

så er jeg hjemvendt fra klinikken efter endnu en skanning, og har fået 2 pakker pergotime med hjem, som jeg skal begynde på imorgen. 

Jeg er meget spændt på det hele, og håber da at der så snart sker noget ! Hvad er jeres erfarringer? blev i gravide på pergotime? og hvor lang tid gik der? 

jeg har PCOS og har ikke ægløsning.. jeg bløder dog, og de sidste 3 cyklusser har været i okay normal længde.. men altså ingen ægløsning 

årh håber virkelig det her er det der skal til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

l.kjoeller

isabellasmor skriver:

så er jeg hjemvendt fra klinikken efter endnu en skanning, og har fået 2 pakker pergotime med hjem, som jeg skal begynde på imorgen. 

Jeg er meget spændt på det hele, og håber da at der så snart sker noget ! Hvad er jeres erfarringer? blev i gravide på pergotime? og hvor lang tid gik der? 

jeg har PCOS og har ikke ægløsning.. jeg bløder dog, og de sidste 3 cyklusser har været i okay normal længde.. men altså ingen ægløsning 

er ikke selv blevet det men min veninde fik pergotime i forbindelse med behandling. hun havde slem pco og pludselig ind i mellem to behandlinger var der bingo. har hørt flere postitive historier så  for det virker 

Anmeld

5. september 2013

isabellasmor

l.kjoeller skriver:

er ikke selv blevet det men min veninde fik pergotime i forbindelse med behandling. hun havde slem pco og pludselig ind i mellem to behandlinger var der bingo. har hørt flere postitive historier så  for det virker 

det lyder lovende 

Anmeld

5. september 2013

et-ønske

isabellasmor skriver:

Ved mit første barn blev jeg gravid på første behandling med pergotime Havde satset på det samme denne gang. Men nej 6 runder og vi er nu videre til IUI

Anmeld

5. september 2013

isabellasmor

et-ønske skriver:

Ved mit første barn blev jeg gravid på første behandling med pergotime Havde satset på det samme denne gang. Men nej 6 runder og vi er nu videre til IUI

Håber da snart den er der for jer så 

Iih hvor kunne det være helt fantastisk hvis den er der her i første hug på pergotime!!  Det er meget rart med et par succes historier! Så får man lidt håb. Men tør nu ikke håbe for meget  så ved jeg bare hvor fandens skuffet jeg bliver 

Anmeld

5. september 2013

l.kjoeller

isabellasmor skriver:

Håber da snart den er der for jer så 

Iih hvor kunne det være helt fantastisk hvis den er der her i første hug på pergotime!!  Det er meget rart med et par succes historier! Så får man lidt håb. Men tør nu ikke håbe for meget  så ved jeg bare hvor fandens skuffet jeg bliver 

hvis ikke det lykkes alene med det så gør det helt sikkert på anden vis med behandling 

Anmeld

5. september 2013

isabellasmor

l.kjoeller skriver:

hvis ikke det lykkes alene med det så gør det helt sikkert på anden vis med behandling 

det har du ret i, men man er jo bare såå utålmodig, og håber hver gang en ny cyklus starter at det er DEN cyklus hvor det lykkedes 

Anmeld

5. september 2013

l.kjoeller

isabellasmor skriver:

det har du ret i, men man er jo bare såå utålmodig, og håber hver gang en ny cyklus starter at det er DEN cyklus hvor det lykkedes 

jeg har været der. måtte vente to år efter s.a. ved spontan graviditet. for dælen det er svært i know. men da vi kom videre til reagensglas så var der heldigvis bingo 1 gang 

Anmeld

6. september 2013

pcoramt

isabellasmor skriver:

jep det virkede for os to stk. lækre drenge i maven tog dog også gelé royal (natur medicin fra fx føtex)

ønsker dig alt det bedste og håber ikke du får det alt for skidt med hormonerne jeg var vidst tudeprinsesse nr. 1.

Anmeld

6. september 2013

isabellasmor

pcoramt skriver:

jep det virkede for os to stk. lækre drenge i maven tog dog også gelé royal (natur medicin fra fx føtex)

ønsker dig alt det bedste og håber ikke du får det alt for skidt med hormonerne jeg var vidst tudeprinsesse nr. 1.

og stort tillykke til dig 

var det i første cyklus med pergotime? 

vi har faktisk gele royal liggende herhjemme, og var begyndt at tage det begge 2 i en cyklus, men så fik jeg afvide jeg havde pco, og så var der lige en masse tanker og følelser at skulle bearbejde og få styr på.. men det kunne da være vi skulle tage dem i denne cyklus også, og så håbe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.