Kortærmede body under en langærmede body

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

modesty

Mama1304 skriver:

Jeg har termin d.27.10, og vil høre om i gav jeres små pus en kortærmede body under den langærmede body? 

Eller hvis barnet har en nat/heldragt på, gav i så en langærmede body eller en kortærmede under?

Nej. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Clisolka

MorDk skriver:

Nu er begge mine unger "varme" børn og sveder en del. Derfor så har jeg nøjes med at give dem en langærmet body på. Ville personligt aldrig give 2 x bodys på det bliver noget rod med ble og 2 x knap/luksystem mellem benene

Om vinteren fik de f.eks aldrig uld på.... for så kogte de. Så det var alm. langærmet og en trøje/fleece, hvis de lå i barnevognen.

Det er det samme her  Isabella er en meget varm pige, så hvis jeg gav hende 2 x body på ville hun koge over 

Jeg vil heller ikke gøre det med lillebror, det bliver alt for bøvlet med 2 x bodyer 

Anmeld

5. september 2013

Mama1304

Tak for jeres svar  

Grunden til jeg sprugte, om nogen gav deres børn en kortærmede body under en langærmede body, var fordi at det har jeg set tit. Men det har jeg ikke selv brugt til min søn, som er 2 år og 4 mdr  Udover nogle få gange, og synes det er så bøvlet med alle de knapper 

Selvfølgelig skal den kommende baby, have en body under heldragten, det var mere om det var bedst med en langærmede end en kortærmede  Da jeg lige skal finde ud af om jeg skla ud at købe nogle flere body'er 

Anmeld

5. september 2013

Muffinmus

Mama1304 skriver:

Jeg har termin d.27.10, og vil høre om i gav jeres små pus en kortærmede body under den langærmede body? 

Eller hvis barnet har en nat/heldragt på, gav i så en langærmede body eller en kortærmede under?

Min mellemste er fra feb, hun fik enten heldragt på, eller body, bluse og bukser hvis det var koldt og måske mest efter nogle mdr.
Den første lange tid ligger de primært jos med med en tyk dyne eller i liften, igen med en tyk dyne. Så vi, sige det er yderst sjældent baby rent faktisk fryser, men oftere får det for varmt fordi vi netop er bange for de fryser

Anmeld

5. september 2013

Susje

Mama1304 skriver:

Jeg tror aldrig jeg selv ville give to bodyer på, men hvis jeg alligevel gjorde ville jeg give den kortærmet udover den langærmet for at give lidt farvespil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.