Kortærmede body under en langærmede body

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.171 visninger
14 svar
7 synes godt om
5. september 2013

Mama1304

Jeg har termin d.27.10, og vil høre om i gav jeres små pus en kortærmede body under den langærmede body? 

Eller hvis barnet har en nat/heldragt på, gav i så en langærmede body eller en kortærmede under?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

frk andreasen

Jeg har termin d.27.10, og vil høre om i gav jeres små pus en kortærmede body under den langærmede body? 

Eller hvis barnet har en nat/heldragt på, gav i så en langærmede body eller en kortærmede under?

når mine har / haft overalls el nederdel på så har de fået en kort body under en lang ærmede body ellers ik

jo under natdragt heldragt har de kort ærmede på el lang hvis der er koldt osse under natdragt hvis der e koldt

Anmeld

5. september 2013

PrincessTanja

Da jeg lige havde født det var d. 10/2 - 2013 var der jo lidt køligt, så jo der havde min datter altid kortærmet body under langærmet sparkedragt/natdragt i starten. Det var OUH der anbefalede mig det.

Anmeld

5. september 2013

Jenny12

Mama1304 skriver:

Altid en kortærmet body under heldragt - men ikke to bodyer på samme tid

Anmeld

5. september 2013

Louise H.

Nogen gange har hun haft både kort og langærmede på, men ofte bare en kort og så en lang bluse

Under natdragten er det altid en kortærmet, hvis det er koldt. Normalt har hun intet indenunder om sommeren sover hun i kortærmet body

Anmeld

5. september 2013

MorDk

Nu er begge mine unger "varme" børn og sveder en del. Derfor så har jeg nøjes med at give dem en langærmet body på. Ville personligt aldrig give 2 x bodys på det bliver noget rod med ble og 2 x knap/luksystem mellem benene

Om vinteren fik de f.eks aldrig uld på.... for så kogte de. Så det var alm. langærmet og en trøje/fleece, hvis de lå i barnevognen.

Anmeld

5. september 2013

Faith

MorDk skriver:

Nu er begge mine unger "varme" børn og sveder en del. Derfor så har jeg nøjes med at give dem en langærmet body på. Ville personligt aldrig give 2 x bodys på det bliver noget rod med ble og 2 x knap/luksystem mellem benene

Om vinteren fik de f.eks aldrig uld på.... for så kogte de. Så det var alm. langærmet og en trøje/fleece, hvis de lå i barnevognen.

Det samme her

Anmeld

5. september 2013

lycly

Har aldrig givet mine børn 2 bodyer på på en gang Ville i stedet give en kortærmet body og så en langærmet bluse og bukser/strømpebukser
Eller en heldragt

Anmeld

5. september 2013

FruK

Har aldrig givet mine børn 2 bodyer på på en gang Ville i stedet give en kortærmet body og så en langærmet bluse og bukser/strømpebukser
Eller en heldragt

Lige hvad jeg ville have skrevet. 

Enten kortærmet body med en bluse/dragt over eller langærmet body som fungerer som bluse - altså uden noget over - eller evt med f.eks. en vest, hvis det er koldt.

Jeg har aldrig brugt langærmet body med noget langærmet over - det synes jeg er bøvlet. Så heller kortærmet body og en varmere bluse/dragt over.

Jeg tænker at det må blive noget biks med flere bodyer - altså om numsen vil så være ble, første body, anden body, plus bukser eller dragt.... 

Anmeld

5. september 2013

lycly

FruK skriver:

Lige hvad jeg ville have skrevet. 

Enten kortærmet body med en bluse/dragt over eller langærmet body som fungerer som bluse - altså uden noget over - eller evt med f.eks. en vest, hvis det er koldt.

Jeg har aldrig brugt langærmet body med noget langærmet over - det synes jeg er bøvlet. Så heller kortærmet body og en varmere bluse/dragt over.

Jeg tænker at det må blive noget biks med flere bodyer - altså om numsen vil så være ble, første body, anden body, plus bukser eller dragt.... 

Samme her, har heller aldrig brugt langærmet på langærmet, det er alt for bøvlet med sådan en krøllet baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.