børn og poledance

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

MorDk

Sex er også en slagd motion hehe (for nogle...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

liten-mamma

vil i lade jeres små børn gå til det?
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2411781/ Would-let-little-girl-pole-dance-Astonishingly-new -child-fitness-craze-embraced-parents.html

Jeg ville ikke lade min datter gå til det, af en eller anden årsag signalere det bare noget forkert, når et lille barn danser op ad en stang. 

Når hun bliver teenager derimod, må hun hjertens gerne.

Anmeld

5. september 2013

LMX

Ja det må hun gerne.. Ser jeg intet forkert i så længe det ikke er i g-streng og stripmode.. 

Anmeld

5. september 2013

Bshizzle

Hvis jeg havde en datter... så måtte hun da gerne!
Folk opfatter Poledance på hver deres måde.. men når man snakker om børn så er der intet frækt i det.. men motion ligesom andre sportsgrene...
Dog har man ik så meget tøj på... men man skjuler stadig de personlige dele..

Anmeld

5. september 2013

dorthemus

Hmmm bum bum....ja pole dance er motion, MEN navnet signalerer desværre noget andet, så nej ikke mens hun er lille. Når hun blir teenager kan jeg nok godt lade mig overtale

Anmeld

5. september 2013

wamse

Jeg har det rigtig blandet med det

Hvis det var rigtig børne orienteret, altså børnehold, og et andet navn måske. Men jeg kæder det desværre sammen med strip og brunstige mænd

Så tror ikke, at min datter ville få lov, selvom det er nok så sundt. Så er der bare mange andre ting, at hun kunne gå til.

Anmeld

5. september 2013

Kløver

Uh havde ikke lige set alderen, ville nok lade mine børn vente til de var over 10 og så kalde det noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.