børn og poledance

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
16 svar
19 synes godt om
5. september 2013

TNBC

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

MIWULA

Ja hvis jeg havde en pige måtte hun godt. Har selv gået til det og det er jo bare en sport.  Der er slet ikk noget frækt i det. man har godt nok ikk meget tøj på men det er jo for at man kan sidde fast i stangen også er det faktisk vildt sjovt. 

Anmeld

5. september 2013

C-Dog

Både ja og nej. Haha. Som barn klatrede vi lystigt op i lygtepæle eller kurrerede ned af de der stolper på legepladsen, dansede rundt om alt og det var der intet galt i. Meen, decideret poledance? Kun de ikke bare kalde det fitness dans eller noget andet der ikke straks får ordet stripper frem på folks hoveder?

Anmeld

5. september 2013

Sara.

Ja det ville jeg.
Ikke på et decideret voksen hold, men hvis der var et hold der henvendte sig til børn og det var dt min datger ville gå til så ville jeg tænke fred være med det.

Anmeld

5. september 2013

Tranebaer

Jeg gik til det som 13-14 årig, de kaldte det pole fitness og ingen mænd måtte komme ind i lokalet. De lagde også vægt på, at det var fitness og ikke strip. Det er pisse hårdt og sjovt på samme tid, vildt fed sport. Og ja, det måtte min imaginære datter også gerne gå til!

Anmeld

5. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Yurie skriver:

vil i lade jeres små børn gå til det?
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2411781/ Would-let-little-girl-pole-dance-Astonishingly-new -child-fitness-craze-embraced-parents.html

Nu går min datter til karate og svømning men hvis hun ville måtte hun godt det er jo bare motion...

Anmeld

5. september 2013

MorDk

Det er jo motion men har det lidt stramt med det. For tænker altså på strip og voksen ting... Kunne godt selv tænke mig at gå til det. Men synes der bør' være en alderesgrænse. Lige meget hvordan vi vender og drejer den så er den første tanke når man ser "dans" med sådan en stang... altså...."viiiiid-viiiiuuu" (min mening)

Anmeld

5. september 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nej bestemt ikke!! Det hører sig slet ikke børn til!!

Anmeld

5. september 2013

TNBC

MorDk skriver:

Det er jo motion men har det lidt stramt med det. For tænker altså på strip og voksen ting... Kunne godt selv tænke mig at gå til det. Men synes der bør' være en alderesgrænse. Lige meget hvordan vi vender og drejer den så er den første tanke når man ser "dans" med sådan en stang... altså...."viiiiid-viiiiuuu" (min mening)

Jeg synes 5år er for tidligt.

Og så skal det ikke hedde poledance..

Anmeld

5. september 2013

M&J87

Aldrig i livet. Når hun er over 15 kan hun selv bestemme. Men det er upassende for små bøgn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.