Som nogle andre spørger, er I nu 110% sikre på barnet skal fjernes???
Hvis det er den endelige beslutning og I er sikre på det, så tænker jeg at hun måske er frygtelig bange for hvad der skal ske, hvordan det skal ske, hvordan det vil være både fysisk, men så sandelig også følelsesmæssigt at få fjernet et barn. Enhver kvinde vil reagere meget kraftigt følelsesmæssigt på at få en abort. Det er et lille barn, et lille liv man vælger at stoppe og smide i skraldespanden (forstå mig ret), det kan ikke andet end påvirke en kvinde...
Jeg synes du skal spørge hende meget direkte om hun har fortrudt jeres beslutning og at du vil støtte hende hvis hun har, men selvfølgelig også hvis hun ikke har.
Og hvis hun siger hun ikke har fortrudt og hun vil have det fjernet, så tror jeg desværre ikke der er så meget andet du kan gøre end bare at gøre som hun giver udtryk for du skal. Hold om hende, vær kærlig og støttende og hvis hun siger du skal lade være, så lad være uden at tænke så meget over hvorfor. Hun har SÅ MANGE følelser i spil lige pt, så hun har formentlig nok bare rigtig svært ved at styre dem, og kan simpelthen ikke lige overskue at skulle forsøge at være kæresteagtig og følsom over for dig samtidig.
Anmeld