fra glad til kold!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

C-Dog

Giv hende støtte i stedet for at forlange hun skal have tid og overskud til dig. Du lyder lidt forkælet, Selfølgelig vil hun sove når hun går i seng, du tror da vel selv hun har lyst til sex når hun står over for at skulle have en abort. Det er pisse hårdt og noget du aldrig ville kunne sætte dig ind i. Så lad være med at presse hende og beskylde hende for at være kold, mand dig op og støt hende, vær der for hende på den måde hun har brug for det og hvis hun ikke kan holde ud du rør hende så accepter det. Hun gir måske dig skylden for at hun skal ha en abort så hvis jeg var dig ville jeg behandle hende som en prinsesse, ordne alt og sig du er der og, at du vil støtte hende hvis hun har fortrudt og vil beholde. Lad for alt i verden være med at brokke dig over at hun er kold, hvis du havde en lille baby i maven som du skulle have fjernet ville du så kunne overskue at være kærlig? Nej det ville du nok ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Mamalou

C-Dog skriver:

Giv hende støtte i stedet for at forlange hun skal have tid og overskud til dig. Du lyder lidt forkælet, Selfølgelig vil hun sove når hun går i seng, du tror da vel selv hun har lyst til sex når hun står over for at skulle have en abort. Det er pisse hårdt og noget du aldrig ville kunne sætte dig ind i. Så lad være med at presse hende og beskylde hende for at være kold, mand dig op og støt hende, vær der for hende på den måde hun har brug for det og hvis hun ikke kan holde ud du rør hende så accepter det. Hun gir måske dig skylden for at hun skal ha en abort så hvis jeg var dig ville jeg behandle hende som en prinsesse, ordne alt og sig du er der og, at du vil støtte hende hvis hun har fortrudt og vil beholde. Lad for alt i verden være med at brokke dig over at hun er kold, hvis du havde en lille baby i maven som du skulle have fjernet ville du så kunne overskue at være kærlig? Nej det ville du nok ikke.

Hold da op. Han spørger om hjælp, så ham bedst mulig kan forstå og støtte sin kæreste, og så får han sådan et svar Jeg kan godt følge de ting du mener, men slet ikke din måde at sige dem på. 

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Jeg tror du misforståede det, når vi går i seng, er det ikke sex jeg er ude efter, et godnat er det for meget at forlange, når man går i seng, jeg støtter alt hvad jeg kan, hjælper alt hvad jeg kan, og så får jeg af vide at jeg skal stoppe med at være så sød, så bliver man lidt forvirrer?

Anmeld

5. september 2013

Dot D

Har du prøvet at spørge hende, om hun har fortrudt sin/jeres beslutning om abort?

Det kan være, at hvis det er dét, så "tør" hun ikke sige det til dig, fordi hun er bange for din reaktion...

Jeg synes, at du skal prøve at snakke med hende om det, og måske kunne det være, at I skal være forældre i stedet for et par, der måske ikke holder sammen pga to forskellige ønsker om graviditeten/aborten.

Jeg håber, at du får snakket med hende, for du lyder som en dejlig og betænksom kæreste - mulig far og det vil være til jeres bedste, at I får snakket ud inden, indgrebet skal foretages, hvis det evt kan undgåes

Held og lykke 

Anmeld

5. september 2013

l.kjoeller

C-Dog skriver:

Undskyld mig men det indlæg synes jeg godt nok er upassende.  Han spørger jo netop om hjælp for ikke at presse hende og for at han kan støtte hende bedst muligt.  Han er da alt andet end ego og synes mange mænd kunne lære noget af ham. Til ts så håber jeg i kommer godt igennem det hele uanset udfaldet

Anmeld

5. september 2013

C-Dog

l.kjoeller skriver:

Undskyld mig men det indlæg synes jeg godt nok er upassende.  Han spørger jo netop om hjælp for ikke at presse hende og for at han kan støtte hende bedst muligt.  Han er da alt andet end ego og synes mange mænd kunne lære noget af ham. Til ts så håber jeg i kommer godt igennem det hele uanset udfaldet

Ja han spørg om hjælp og jeg hjælper ham med at se det en smule fra pigens side, måske fordi jeg selv har været den pige og måske godt ku ha brugt en der havde sagt hør her kammerat, C hun er ikke helt på toppen så lad være med at forlang noget som helst af hende, og lad være med at prøve at tvinge hende til at rumme dig når hun tydeligt viser at det har hun ikke lyst til. Well, vi kan ikke alle være enige, eller snakke på samme måde. Jeg er ikke til sukkersøde forklaringer og jeg synes egentlig ikke jeg snakker grimt selv om jeg ikke har et misbrug af smileys og søde ord.

Anmeld

5. september 2013

Troldemommi

Jeg må indrømme at jeg syntes din kæreste reagerer fuldstændigt normalt, hun skal gennemgå noget som alle kvinder frygter. 

giv hende alt den støtte og kærlighed du har til hende, hun har brug for den.

Monica 

Anmeld

5. september 2013

Masig

Som nogle andre spørger, er I nu 110% sikre på barnet skal fjernes??? 

Hvis det er den endelige beslutning og I er sikre på det, så tænker jeg at hun måske er frygtelig bange for hvad der skal ske, hvordan det skal ske, hvordan det vil være både fysisk, men så sandelig også følelsesmæssigt at få fjernet et barn. Enhver kvinde vil reagere meget kraftigt følelsesmæssigt på at få en abort. Det er et lille barn, et lille liv man vælger at stoppe og smide i skraldespanden (forstå mig ret), det kan ikke andet end påvirke en kvinde...

Jeg synes du skal spørge hende meget direkte om hun har fortrudt jeres beslutning og at du vil støtte hende hvis hun har, men selvfølgelig også hvis hun ikke har.

Og hvis hun siger hun ikke har fortrudt og hun vil have det fjernet, så tror jeg desværre ikke der er så meget andet du kan gøre end bare at gøre som hun giver udtryk for du skal. Hold om hende, vær kærlig og støttende og hvis hun siger du skal lade være, så lad være uden at tænke så meget over hvorfor. Hun har SÅ MANGE følelser i spil lige pt, så hun har formentlig nok bare rigtig svært ved at styre dem, og kan simpelthen ikke lige overskue at skulle forsøge at være kæresteagtig og følsom over for dig samtidig. 

Anmeld

5. september 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Jeg tror du misforståede det, når vi går i seng, er det ikke sex jeg er ude efter, et godnat er det for meget at forlange, når man går i seng, jeg støtter alt hvad jeg kan, hjælper alt hvad jeg kan, og så får jeg af vide at jeg skal stoppe med at være så sød, så bliver man lidt forvirrer?

Er du normalt så sød og hjælpsom, altså til dagligt?

For jeg ville nok også bede min mand om at stoppe med at være så sød og hjælpsom, hvis han begyndte på det efter sådan en beslutning - da jeg ville synes det virkede falskt, og bare have en hverdag til at køre igen, så man ikke lægger så meget mærke til sorgen...

Men ellers kunne det godt lyde som om hun måske ikke er helt sikker på at en abort er det rigtige for hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.