Anonym skriver:
Hej alle sammen, jeg har valgt at skive her inde, fordi jeg ved i kan hjælpe mig, kæresten og jeg er blevet uønskede gravid, og vi skal op på sygehuset, på torsdag i næste uge, og havde det fjernet 
Inde vi fandt ud af det, hvor hun glad, og smilende. Hun er 6uger fremme nu, og hun er blevet en hel anderledes, hun vil ikke fortælle hvad hun føler, hun lukker mig mere og mere ude, for at sige det lige ud hun er blevet så p**** kold! Når jeg spørg ind til det, siger hun det ved hun ikke, selvom jeg kan se det. Og det er ikke fordi jeg passer på, jeg bliver helt knust inde i, når vi går i seng kommer hun ind og ligger sej og siger ikke et ord, og giver sej til at sove? ved ikke hvad jeg skal gøre
For mig at se, er der slet ingen tvivl om, hvad der sker.
Inderst inde tror jeg, at hun rigtig gerne vil have barnet - lige nu formår hun ikke at sige det til dig, fordi I jo har taget en beslutning, og hvis I skal være rationelle, er det måske også det mest fornuftige.
Lige nu er hun følelseskold, det er en forsvarsmekanisme, fordi hun ikke magter nogen former for følelser, og så lukker hun helt af.
Hvis hun var i stand til at sige det, så ville hun mest af alt ønske sig, at du holdt om hende og sagde, at du har fortrudt jeres beslutning, at du ønsker barnet, og at du vil glæde dig til at få den store oplevelse sammen med hende.
Hvis I gennemfører aborten, tror jeg ikke, at I overlever som par - du er i gang med at svigte hende, et utilgiveligt svigt, som hun vil huske for evigt.