fra glad til kold!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.770 visninger
18 svar
29 synes godt om
4. september 2013

Anonym trådstarter

Hej alle sammen, jeg har valgt at skive her inde, fordi jeg ved i kan hjælpe mig, kæresten og jeg er blevet uønskede gravid, og vi skal op på sygehuset, på torsdag i næste uge, og havde det fjernet
Inde vi fandt ud af det, hvor hun glad, og smilende. Hun er 6uger fremme nu, og hun er blevet en hel anderledes, hun vil ikke fortælle hvad hun føler, hun lukker mig mere og mere ude, for at sige det lige ud hun er blevet så p**** kold! Når jeg spørg ind til det, siger hun det ved hun ikke, selvom jeg kan se det. Og det er ikke fordi jeg passer på, jeg bliver helt knust inde i, når vi går i seng kommer hun ind og ligger sej og siger ikke et ord, og giver sej til at sove? ved ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Mumto3

Er det rigtig forstået at du er 'far' til graviditeten?

Hvis det er sådan, så tror jeg bare at hun har det rigtig rigtig svært lige nu, og måske næsten ikke kan sætte ord på sine følelser, og derfor går helt 'kold' og bare ingenting siger. Men jeg tror også hun har brug for at du er der for hende, og måske bare holder forsigtig om hende. Måske trænger hun til at høre hvordan du har det med alt det der er sket og det der skal ske, og måske kan hun næsten ikke rumme dine følelser oveni hendes egne.

Men jeg tror ihvertfald ikke at det har noget med dig som person at gøre! -men at det hele handler om situationen!

Anmeld

4. september 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Er det rigtig forstået at du er 'far' til graviditeten?

Hvis det er sådan, så tror jeg bare at hun har det rigtig rigtig svært lige nu, og måske næsten ikke kan sætte ord på sine følelser, og derfor går helt 'kold' og bare ingenting siger. Men jeg tror også hun har brug for at du er der for hende, og måske bare holder forsigtig om hende. Måske trænger hun til at høre hvordan du har det med alt det der er sket og det der skal ske, og måske kan hun næsten ikke rumme dine følelser oveni hendes egne.

Men jeg tror ihvertfald ikke at det har noget med dig som person at gøre! -men at det hele handler om situationen!

Er far til graviditete, jeg har prøvet at holde om, og nusse lidt men jeg får af vide at jeg er for varm, og bliver skubbet væk. Jeg ved der er meget der går hende på, men det er svært at vide hvad jeg kan gøre

Anmeld

4. september 2013

Mettefpigen

Er i 100% enige om at "det" skal fjernes?

Hvis i er, så kan det være hele situationen..... Så er der nok ikk så meget du kan gøre andet end bare at være der.....

Anmeld

4. september 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Er i 100% enige om at "det" skal fjernes?

Hvis i er, så kan det være hele situationen..... Så er der nok ikk så meget du kan gøre andet end bare at være der.....

Det vil jeg mene vi er, hun ved jeg står bag ved hende hele vejen, men nu hvor du siger det, så tror jeg hun er måske ikke helt har bestemt sej i nu??

Anmeld

4. september 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

D

Det vil jeg mene vi er, hun ved jeg står bag ved hende hele vejen, men nu hvor du siger det, så tror jeg hun er måske ikke helt har bestemt sej i nu??

Det kan godt være hun har bestemt sig, men at der kommer nogle tvivl.... Hun har jo liv i kroppen, og kan måske mærke nogle små tegn.... Måske i skulle snakke sammen om det hele igen....

Tænker at hun måske er kommet i tvivl, og måske tror at du ikk vil have barnet?

Eller at hun måske er ked af at skulle have en abort, men ved at det er det bedste og ikk vil bebyrde dig hendes bekymringer?

Men jeg ved det ikk....

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

Det er jo det der er så svært, for jeg har prøvet at snakke om det, hun siger en masse men der er ikke nået sf det hun siger der bevare spørgsmålet, undskyld min måde at forklar det på, mener det ikke ondt

Anmeld

5. september 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Det er jo det der er så svært, for jeg har prøvet at snakke om det, hun siger en masse men der er ikke nået sf det hun siger der bevare spørgsmålet, undskyld min måde at forklar det på, mener det ikke ondt

Har du så lyttet til det hun har sagt? Det kan være hun siger det hun har brug for at sige.....

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Har du så lyttet til det hun har sagt? Det kan være hun siger det hun har brug for at sige.....

Tro mig det har jeg, og de køre rundt i hoved på mig, om der er nået jeg skulle havde overhørt, eller om det hun har sagt skulle betyde nået helt andet,

Anmeld

5. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle sammen, jeg har valgt at skive her inde, fordi jeg ved i kan hjælpe mig, kæresten og jeg er blevet uønskede gravid, og vi skal op på sygehuset, på torsdag i næste uge, og havde det fjernet
Inde vi fandt ud af det, hvor hun glad, og smilende. Hun er 6uger fremme nu, og hun er blevet en hel anderledes, hun vil ikke fortælle hvad hun føler, hun lukker mig mere og mere ude, for at sige det lige ud hun er blevet så p**** kold! Når jeg spørg ind til det, siger hun det ved hun ikke, selvom jeg kan se det. Og det er ikke fordi jeg passer på, jeg bliver helt knust inde i, når vi går i seng kommer hun ind og ligger sej og siger ikke et ord, og giver sej til at sove? ved ikke hvad jeg skal gøre

For mig at se, er der slet ingen tvivl om, hvad der sker.
Inderst inde tror jeg, at hun rigtig gerne vil have barnet - lige nu formår hun ikke at sige det til dig, fordi I jo har taget en beslutning, og hvis I skal være rationelle, er det måske også det mest fornuftige.
Lige nu er hun følelseskold, det er en forsvarsmekanisme, fordi hun ikke magter nogen former for følelser, og så lukker hun helt af.
Hvis hun var i stand til at sige det, så ville hun mest af alt ønske sig, at du holdt om hende og sagde, at du har fortrudt jeres beslutning, at du ønsker barnet, og at du vil glæde dig til at få den store oplevelse sammen med hende.
Hvis I gennemfører aborten, tror jeg ikke, at I overlever som par - du er i gang med at svigte hende, et utilgiveligt svigt, som hun vil huske for evigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.