Har i samme gudmor/far til alle jeres børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

Benjamins'mor

Her er det min ældste svoger til vores søn. Men det bliver min lillesøster til baby i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

MorDk

Nej. Min storesøster er Gudmor til vores søn. Og kærestens reservemor er Gudmor til vores datter ♥

Anmeld

4. september 2013

Silas&Mille

Her er svigermor gudmor til Silas og jeg er selv gudmor til Mille.

Og så er vores brødre fadere (staves) til dem begge

Anmeld

4. september 2013

MetteT

Her er det min mands storebror der bar vores datter og min lillebror der bar vores søn.. Faddere til begge er både min mands og mine søskende..

Anmeld

5. september 2013

chael

E.J.mor. skriver:

Ja som overskriften lyder.har i samme gudmor/far til alle jeres børn...??kom bar li til at tænke på når engang jeg får barn igen omkring til maj og der skal være dåb når vi når kommer dertil.min søster er gudmor til jessica,og jeg ønsker faktisk ikke hun skal være det igen til vores næste barn pga vi altid er uvenner heletiden,der er 8 årsforskel på os og hun ser sig selv som enebarn siger hun og vi er som dag og nat og fortrød også rigtig meget at hun skulle være gudmor til jessica,men jeg aner ikke hvem det så skulle være...det skal vel være en som ikke er alt for gammel tænker jeg..??vi har bare ikke mange at tag af min søster gider feks aldrig passe jessica,og nu tænker jeg ikke ofte osv,men hun sætter så mange regler for hvordan hun skal være osv,det gider jeg bar ik,feks hun skal være glad og ikke umulig og skal helst ikke på wc hvor hun skal tørres,og skal kunne underholde sig selv osv osv! så jeg spørger hende aldrig mere..!!hun har passet jessica max 5 gange på de 5 år vi har haft jessica,og hun praler med til folk hun passer hende osv tit...øhhhh når gør du det..!!Hva tænker i..?? hilsen charlotte

Jeg har 3 børn, og de har hver deres gudmor/far...

Min bror er til min datter, min svigerinde til den mellemste og min søster til den yngste. Og det passede med de 3 søskende vi har tilsammen... Og de er der for børnene og jeg kunne aldrig ønske mig det anderledes...

Anmeld

5. september 2013

Lone Jakobsen

her har det været forskellige hver gang

Anmeld

5. september 2013

Sander&Vitus-Mor

liten-mamma skriver:

Nu har vi ikke to børn, men når nr. 2 kommer, skal h*n ikke have samme Gudmor som vores datter. 

Vores datters Gudmor, er min kærestes ene lillesøster og når nr. 2 kommer, bliver det hans ene lillebror. Han kunne desværre ikke blive hverken fader eller Gudfar da han kun er 12 år, så næste gang må det blive hans tur

Når nummer kommer?! Ville du ikke kun have en?! eller har du ændret mening! 

Anmeld

6. september 2013

liten-mamma

VråJepsen skriver:

Når nummer kommer?! Ville du ikke kun have en?! eller har du ændret mening! 

Jo indtil videre  Ej vi vil gerne have en lille efternøler når jeg er færdig med at studere.

Anmeld

6. september 2013

baby012

Her er manden gudfar til alle ungerne  

Anmeld

6. september 2013

hannetheis

Her er det mig der har båret begge drenge. Og de har samme fader dog har den yngste en mere da min lillebror ikke var gammel nok hos den ældste

men hvis jeg havde de samme tanker ville jeg finde en anden hvis det er muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.