Ja som overskriften lyder.har i samme gudmor/far til alle jeres børn...??kom bar li til at tænke på når engang jeg får barn igen omkring til maj og der skal være dåb når vi når kommer dertil.min søster er gudmor til jessica,og jeg ønsker faktisk ikke hun skal være det igen til vores næste barn pga vi altid er uvenner heletiden,der er 8 årsforskel på os og hun ser sig selv som enebarn siger hun og vi er som dag og nat og fortrød også rigtig meget at hun skulle være gudmor til jessica,men jeg aner ikke hvem det så skulle være...det skal vel være en som ikke er alt for gammel tænker jeg..??vi har bare ikke mange at tag af min søster gider feks aldrig passe jessica,og nu tænker jeg ikke ofte osv,men hun sætter så mange regler for hvordan hun skal være osv,det gider jeg bar ik,feks hun skal være glad og ikke umulig og skal helst ikke på wc hvor hun skal tørres,og skal kunne underholde sig selv osv osv! så jeg spørger hende aldrig mere..!!hun har passet jessica max 5 gange på de 5 år vi har haft jessica,og hun praler med til folk hun passer hende osv tit...øhhhh når gør du det..!!Hva tænker i..?? hilsen charlotte
Anmeld