Det forstår jeg ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

natashalarsen

asff skriver:

Ja kroppen er mærkelig men så har du måske haft æl? det var sgu da ikke særlig pænt, hvis han har sagt det

jeg håber snart æl kommer, jamen han synes jeg har taget på lige på maven hvilket jeg har, men tænkte os bare okay tak skat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

asff

natashalarsen skriver:

jeg håber snart æl kommer, jamen han synes jeg har taget på lige på maven hvilket jeg har, men tænkte os bare okay tak skat

Det kan jo være den er lige om hjørnet hold da op, han tænkte sig nok lige om der.. 

Anmeld

5. september 2013

natashalarsen

asff skriver:

Det kan jo være den er lige om hjørnet hold da op, han tænkte sig nok lige om der.. 

Bliver ved at teste negativt :/ om morgen meget lysere og eftermiddagen næsten ingen og imorges var stregen helt utydelig måske æl har været der men det svinger meget, for igår var streger meget røde om morgen Idag meget utydelig :/ bah

Anmeld

5. september 2013

natashalarsen

asff skriver:

Og min mens skal komme dn 16/9

Anmeld

5. september 2013

asff

natashalarsen skriver:

Bliver ved at teste negativt :/ om morgen meget lysere og eftermiddagen næsten ingen og imorges var stregen helt utydelig måske æl har været der men det svinger meget, for igår var streger meget røde om morgen Idag meget utydelig :/ bah

Ja, men de skifter altså selvom man er forskellige steder i sin cyklus.. (: Jeg tror, når du siger at de har sagt sådan til din scanning, at den har været der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.