Det forstår jeg ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
14 svar
4 synes godt om
4. september 2013

natashalarsen

Den hvor testen er helt tydelig er fra imorges æl teste og tog en nu og nu er t stregen meget utydelig :s
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

asff

natashalarsen skriver:

Den hvor testen er helt tydelig er fra imorges æl teste og tog en nu og nu er t stregen meget utydelig :s

De er jo begge negative, men hormonet  kan svinge meget i løbet af dagen Bare prøv i morgen

Anmeld

4. september 2013

natashalarsen

nogle der er kloge på dette

Anmeld

4. september 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Der er nogle ægløsningsteste som man ikke må bruge om mprgenen. Ved ikke om det derfor?

Derudover kan stregen også sagtens variere uden det er tæt på ægløsning.

Anmeld

4. september 2013

natashalarsen

asff skriver:

De er jo begge negative, men hormonet  kan svinge meget i løbet af dagen Bare prøv i morgen

ved godt de er negative synes bare det var sært, var til en underlivs scanning i forgårs hvor det viste jeg havde en cyste på den ene ægge stok de mente havde noget med æl at gøre men æl skulle ligge mellem dn 27 og 2, men kan bare ingen positiv test få

Anmeld

4. september 2013

natashalarsen

Prinsen & prinsessen <3 skriver:

Der er nogle ægløsningsteste som man ikke må bruge om mprgenen. Ved ikke om det derfor?

Derudover kan stregen også sagtens variere uden det er tæt på ægløsning.

dem her står de godt må om morgen og eftermiddagen . det var gynækologerne der sagde jeg skulle teste nu her omkring

Anmeld

4. september 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
natashalarsen skriver:

dem her står de godt må om morgen og eftermiddagen . det var gynækologerne der sagde jeg skulle teste nu her omkring

Ja okay Det skal jeg ikke kunne sige. Men som en anden skriver, så kan hormonet godt svinge

Anmeld

4. september 2013

asff

natashalarsen skriver:

ved godt de er negative synes bare det var sært, var til en underlivs scanning i forgårs hvor det viste jeg havde en cyste på den ene ægge stok de mente havde noget med æl at gøre men æl skulle ligge mellem dn 27 og 2, men kan bare ingen positiv test få

Nååh okay Jamen den cyklus jeg blev gravid, kunne jeg heller ikke få en positiv æl test  Så mit bud vil være, at du nok enten har haft eller får om lidt.

Anmeld

4. september 2013

natashalarsen

asff skriver:

Nååh okay Jamen den cyklus jeg blev gravid, kunne jeg heller ikke få en positiv æl test  Så mit bud vil være, at du nok enten har haft eller får om lidt.

det minder om 1 gang jeg var gravid der kunne jeg slet ikke teste g test positiv før jeg var 14 uger henne cirka måske 12 . altså kroppen er mærkelig . og plejer altid at kunne teste æl positiv eller tæt på positiv og plejer a få helt vildt æl slim havde jeg også dn 27 og dn 1 . øhhhhhhhhh.. haha min kæreste synes jeg ser fed og oppustet ud!-.-

Anmeld

4. september 2013

asff

natashalarsen skriver:

det minder om 1 gang jeg var gravid der kunne jeg slet ikke teste g test positiv før jeg var 14 uger henne cirka måske 12 . altså kroppen er mærkelig . og plejer altid at kunne teste æl positiv eller tæt på positiv og plejer a få helt vildt æl slim havde jeg også dn 27 og dn 1 . øhhhhhhhhh.. haha min kæreste synes jeg ser fed og oppustet ud!-.-

Ja kroppen er mærkelig men så har du måske haft æl? det var sgu da ikke særlig pænt, hvis han har sagt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.