Junior seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
18 svar
1 synes godt om
4. september 2013

Lukas&Liam<3

Hvornår ville i tidligst skifte til junior seng?

og hvor længe kan de bruge den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Mettefpigen

Kommer an på barnet :-) men Lukas blev 2 i går og regner med at købe en i næste måned :-)

Anmeld

4. september 2013

Lukas&Liam<3

Mettefpigen skriver:

Kommer an på barnet :-) men Lukas blev 2 i går og regner med at købe en i næste måned :-)

Det er fordi Lukas bliver snart 8 måneder og vil være 14 måneder når lillebror/søster kommer. Vi har til starten en lille seng der kan stå ved siden af sengen som den nye kan sove i, i måske 4-5 måneder. Der vil Lukas jo så være 18/19 måneder. Tror du det er for tidligt? Og hvordan ved man om de er "klar"?

Anmeld

4. september 2013

StudPsyk

Maria&Lukas skriver:

Det er fordi Lukas bliver snart 8 måneder og vil være 14 måneder når lillebror/søster kommer. Vi har til starten en lille seng der kan stå ved siden af sengen som den nye kan sove i, i måske 4-5 måneder. Der vil Lukas jo så være 18/19 måneder. Tror du det er for tidligt? Og hvordan ved man om de er "klar"?

Jeg synes det lyder af lidt tidligt, men det er også fordi vi her ikke har intentioner om at skifte, før hun begynder at gøre antræk til at kravle over kanten. Hun bliver 2 år om en måneds tid, og vi skifter ikke lige endnu

Anmeld

4. september 2013

Troldemommi

Maria&Lukas skriver:

Vi går også og overvejer sådan en juniorseng, syntes det er svært, Johanne bliver to D 21 september og det var først meningen at hun skulle have en juniorseng i fødselsdagsgave, men nu har vi alligevel udskudt det til jul måske januar til udsalget  En juniorseng er bare så stor til en lille pige 

Monica 41+0

Anmeld

4. september 2013

Lukas&Liam<3

Janne T. skriver:

Jeg synes det lyder af lidt tidligt, men det er også fordi vi her ikke har intentioner om at skifte, før hun begynder at gøre antræk til at kravle over kanten. Hun bliver 2 år om en måneds tid, og vi skifter ikke lige endnu

Synes også selv det lyder tidligt, derfor jeg vil høre jer.
Ville bare helst undgå at skulle købe ny tremmeseng og madras.

Anmeld

4. september 2013

Lukas&Liam<3

Monica P skriver:

Vi går også og overvejer sådan en juniorseng, syntes det er svært, Johanne bliver to D 21 september og det var først meningen at hun skulle have en juniorseng i fødselsdagsgave, men nu har vi alligevel udskudt det til jul måske januar til udsalget  En juniorseng er bare så stor til en lille pige 

Monica 41+0

Ja det er rigtigt. Men man ville jo sagtens kunne ligge nogle puder i enderne så den ikke virker så stor for ham. Tænker jeg

Anmeld

4. september 2013

StudPsyk

Maria&Lukas skriver:

Synes også selv det lyder tidligt, derfor jeg vil høre jer.
Ville bare helst undgå at skulle købe ny tremmeseng og madras.

Det kan jo sagtens gøres til en god pris Sengen kan du jo købe brugt, og vi har ikke penge til at smide tusinder efter dyre fancy madrasser, så vi har brugt nogle fine nogen fra Ikea, som ikke koster en milliard, og de har fungeret godt for vores børn

Anmeld

4. september 2013

Eliza

Malthe får junior seng, en måneds tid inden lillebror/søster kommer. Der er han li over de 2 år.

Anmeld

4. september 2013

Mettefpigen

Maria&Lukas skriver:

De fleste synes de er klar når de begynder at kravle over.... Men jeg føler han er klar, han har i forvejen en tremmeseng der er lige så stor som en juniorseng, og han kan rigtig godt lide at være i sin seng og hygge og lege og det er heller ikk nemt når han ikk selv kan komme ind og ud af den....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.