MorDk skriver:
Sagde lægen ikke noget om mollusker også kendt som vandvorter? Det er min søn i beh for hos en hudlæge. Det er en virus. Barnet smitter sig selv. Oftest får man af vide hos lægen at det går i sig selv, men børnene kan smitte sig selv og få RIGTIG mange. Vi valgte at få behandling... han nåede at få en del. De var dog lysere og mindre, men de er forskellige fra barn til barn.
Det kan smitte andre børn men man må godt komme i inst. Man skal bare informere dem. Desuden skal I ikke bade sammen med barnet da det kan smitte. Og bliver man smittet kan man riskikerer det sætter sig på kønsdelene og så går det under betegnelsen kønssygdom og skal behandles herefter.
Hvis jeg var dig ville jeg snakke med lægen igen!
Nej, det nævnte han intet om. Jeg vil da klart nævne det for ham igen når vi skal derop, hun har en tid om 1 1/2 uge, så holder lige øje med det, og ser hvordan det udvikler sig...
Jeg er selv lidt i tvivl om insektbid, men kunne alligevel godt passe, for hun har ikke haft nattøj på, og vi har haft mange insekter inden for her i løbet af sommeren
Anmeld