Isaak 4mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

FrkZier

o1Mutte skriver:

4 mdr allerede No way det er da max 3 uger siden

Men hvor er det bare dejligt at det hele går så godt

Og hvor ER han da bare FOR LÆKKER

ja ik! han kan da umuligt allerede være 4mdr

hihi taaaaaaak hans mor er også ret glad for ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Dulgretz

FrkZier skriver:

ja det sgu vildt de allerede er så "gamle"

det er SÅ fantastisk! efter 4mdr uden søvn, er det GULD VÆRD at få lov at sove! han bliver lagt kl 2030/2045 sover så til kl 3 for mad sover igen til kl 6 !!!! hvem havde NOGENSINDE troet at mr.altidvågenbaby skulle gøre det

åha hvor skod! håber snart de vender karreten og lader deres mammi få lidt søvn!

Jeg har jo så fået lov til at sove indtil for 2-3 uger siden ;-) tror måske der er en lille tiger på besøg

Det må være helt fantastisk endelig at få søvn efter 4mdr uden! Nyd det :-D

Anmeld

4. september 2013

1990h

FrkZier skriver:

Ja tænk engang, 4mdr. er allerede gået!!

Jeg kan jo starte med lidt positivt - vi er ENDELIG færdig med alle hospitalsbesøgende, Supermanden tager langt om længe på igen efter hans sygdomsforløb (kighoste)

MEN det har så kostet mig amningen, det har virkelig været svært at acceptere at jeg ikke længere kan amme ham, men det vigtigste er jo at ungen får mad, så må mor sluge sin stolthed!

Efter vi er gået over til flaske er han en HELT anden baby, han er stort set aldrig ked, han SOVER (ja det sgu rigtig nok!) både om natten OG 2x middagslur

Han er (SURPRISE) stadig en lang og slank dreng med sine ca 6,1kg og 67cm - men det er ihvertfald ikke sin mor han har arvet sin højde fra

Han supertrives, smiler, griner, pludre og er bare tæt på verdens gladeste baby - han triller både fra mave til ryg og tilbage igen, tager fat i sine fustær og putter alt i munden

og så har vi haft besøg af M&Hjalte og Ayasmor&Aya - et par skide hyggelige dage, vi var i tivoli og det hele

og så skal i da ikke snydes for lidt billeder af min supermand

lille "lange" isaak. sikke han vokser

dejlig update..godt det køre og i ikke skal ud og ind af hospitalet mere.

og dejligt at lille manden sover nu..sover han natten igennem?

Anmeld

4. september 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

Jeg kan jo starte med lidt positivt - vi er ENDELIG færdig med alle hospitalsbesøgende, Supermanden tager langt om længe på igen efter hans sygdomsforløb (kighoste)

MEN det har så kostet mig amningen, det har virkelig været svært at acceptere at jeg ikke længere kan amme ham, men det vigtigste er jo at ungen får mad, så må mor sluge sin stolthed!

Efter vi er gået over til flaske er han en HELT anden baby, han er stort set aldrig ked, han SOVER (ja det sgu rigtig nok!) både om natten OG 2x middagslur

Han er (SURPRISE) stadig en lang og slank dreng med sine ca 6,1kg og 67cm - men det er ihvertfald ikke sin mor han har arvet sin højde fra

Han supertrives, smiler, griner, pludre og er bare tæt på verdens gladeste baby - han triller både fra mave til ryg og tilbage igen, tager fat i sine fustær og putter alt i munden

og så har vi haft besøg af M&Hjalte og Ayasmor&Aya - et par skide hyggelige dage, vi var i tivoli og det hele

åhh hvor er han altså bare charmerende den lækre gut
han ligner virkelig også bare en baby som stortrives, sikke et glimt han har i øjnene når han smiler, Fantastisk

Anmeld

4. september 2013

FrkZier

Dulgretz skriver:

Jeg har jo så fået lov til at sove indtil for 2-3 uger siden ;-) tror måske der er en lille tiger på besøg

Det må være helt fantastisk endelig at få søvn efter 4mdr uden! Nyd det :-D

haha så har du da heller ikke brug for mere søvn

det er sååå dejligt, føler mig som et helt nyt menneske!!

Anmeld

4. september 2013

FrkZier

1990h skriver:

lille "lange" isaak. sikke han vokser

dejlig update..godt det køre og i ikke skal ud og ind af hospitalet mere.

og dejligt at lille manden sover nu..sover han natten igennem?

det er rigtig dejligt det endelig er overstået!

ja nogenlunde faktisk, han bliver lagt i seng 20.30-20.45 får så en drømmeflaske når jeg går i seng omkring kl 22-23, sover indtil kl 3 hvor han får mad, falder i søvn og sover videre til omkring kl 06

Anmeld

4. september 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

åhh hvor er han altså bare charmerende den lækre gut
han ligner virkelig også bare en baby som stortrives, sikke et glimt han har i øjnene når han smiler, Fantastisk

hihi han prøver virkelig at charmere sig ind på damerne allerede

taak

mit hjerte smelter også bare når han smiler og griner til mig!

Anmeld

4. september 2013

1990h

FrkZier skriver:

det er rigtig dejligt det endelig er overstået!

ja nogenlunde faktisk, han bliver lagt i seng 20.30-20.45 får så en drømmeflaske når jeg går i seng omkring kl 22-23, sover indtil kl 3 hvor han får mad, falder i søvn og sover videre til omkring kl 06

nice..drømmeflaske er det vælling??

Anmeld

4. september 2013

liten-mamma

FrkZier skriver:

Hold da op tiden går stærkt!  

Hvor dejligt det ENDELIG er slut med det hospitals fis! Puha var da også noget af en omgang...

Er ked af at høre det ikke gik til sidst med amningen, ved hvor meget det betød for dig. Men hvor er det dejligt at han så tager rigtig godt imod flasken og at han sover nu, det må sgu da være for lækkert 

Forsat lang og slank! Og utrolig lækker  Han er sgu bare den skønneste lille baby dreng

Anmeld

4. september 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

Øv med amningen, men du kan jo heldigvis se han stortrives på mme!

Og altså.. HVOR ER HAN LÆKKER!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.