Isaak 4mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.157 visninger
54 svar
30 synes godt om
4. september 2013

FrkZier

Ja tænk engang, 4mdr. er allerede gået!!

Jeg kan jo starte med lidt positivt - vi er ENDELIG færdig med alle hospitalsbesøgende, Supermanden tager langt om længe på igen efter hans sygdomsforløb (kighoste)

MEN det har så kostet mig amningen, det har virkelig været svært at acceptere at jeg ikke længere kan amme ham, men det vigtigste er jo at ungen får mad, så må mor sluge sin stolthed!

Efter vi er gået over til flaske er han en HELT anden baby, han er stort set aldrig ked, han SOVER (ja det sgu rigtig nok!) både om natten OG 2x middagslur

Han er (SURPRISE) stadig en lang og slank dreng med sine ca 6,1kg og 67cm - men det er ihvertfald ikke sin mor han har arvet sin højde fra

Han supertrives, smiler, griner, pludre og er bare tæt på verdens gladeste baby - han triller både fra mave til ryg og tilbage igen, tager fat i sine fustær og putter alt i munden

og så har vi haft besøg af M&Hjalte og Ayasmor&Aya - et par skide hyggelige dage, vi var i tivoli og det hele

og så skal i da ikke snydes for lidt billeder af min supermand

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

DianaRJS

FrkZier skriver:

Jeg kan jo starte med lidt positivt - vi er ENDELIG færdig med alle hospitalsbesøgende, Supermanden tager langt om længe på igen efter hans sygdomsforløb (kighoste)

MEN det har så kostet mig amningen, det har virkelig været svært at acceptere at jeg ikke længere kan amme ham, men det vigtigste er jo at ungen får mad, så må mor sluge sin stolthed!

Efter vi er gået over til flaske er han en HELT anden baby, han er stort set aldrig ked, han SOVER (ja det sgu rigtig nok!) både om natten OG 2x middagslur

Han er (SURPRISE) stadig en lang og slank dreng med sine ca 6,1kg og 67cm - men det er ihvertfald ikke sin mor han har arvet sin højde fra

Han supertrives, smiler, griner, pludre og er bare tæt på verdens gladeste baby - han triller både fra mave til ryg og tilbage igen, tager fat i sine fustær og putter alt i munden

og så har vi haft besøg af M&Hjalte og Ayasmor&Aya - et par skide hyggelige dage, vi var i tivoli og det hele

hold da op... er han allerede 4 måneder? :p

jeg synes altså slet ikke det er så langtid siden du skrev du havde fået dig en prins ;P haha er åbenbart ikke kun jer selv der ikke kan følge med der

Anmeld

4. september 2013

FrkZier

DianaRJS skriver:

hold da op... er han allerede 4 måneder? :p

jeg synes altså slet ikke det er så langtid siden du skrev du havde fået dig en prins ;P haha er åbenbart ikke kun jer selv der ikke kan følge med der

haha ja det lidt crazy der allerede er gået 4mdr. det kan jeg slet ikke forholde mig til

Anmeld

4. september 2013

DianaRJS

FrkZier skriver:

haha ja det lidt crazy der allerede er gået 4mdr. det kan jeg slet ikke forholde mig til

ville gerne sige " bare rolig det bliver bedre, man vender sig til det" men passer ski ikke min den ældste starter i skole næste år og kan jeg heller ikke forholde mig til, jeg er sikker på det var lige i går jeg fik ham haha

Anmeld

4. september 2013

FrkZier

DianaRJS skriver:

ville gerne sige " bare rolig det bliver bedre, man vender sig til det" men passer ski ikke min den ældste starter i skole næste år og kan jeg heller ikke forholde mig til, jeg er sikker på det var lige i går jeg fik ham haha

man kan jo slet ikke følge med! har  bare lyst til han skal være lille bitte baby for altid, men det sker jo nok ikke

Anmeld

4. september 2013

Carina:-)

Nååårh han er sød 

Anmeld

4. september 2013

FrkZier

Carina:-) skriver:

Nååårh han er sød 

taaaaak

Anmeld

4. september 2013

Dulgretz

FrkZier skriver:

4mdr. er gået super stærkt! Han er jo som sædvanlig en lækkerbisken det er simpelthen så dejligt for jer, at han endelig sover! Det er mine unger jo så stoppet med .. Håber snart det vender igen

Anmeld

4. september 2013

FrkZier

Dulgretz skriver:

4mdr. er gået super stærkt! Han er jo som sædvanlig en lækkerbisken det er simpelthen så dejligt for jer, at han endelig sover! Det er mine unger jo så stoppet med .. Håber snart det vender igen

ja det sgu vildt de allerede er så "gamle"

det er SÅ fantastisk! efter 4mdr uden søvn, er det GULD VÆRD at få lov at sove! han bliver lagt kl 2030/2045 sover så til kl 3 for mad sover igen til kl 6 !!!! hvem havde NOGENSINDE troet at mr.altidvågenbaby skulle gøre det

åha hvor skod! håber snart de vender karreten og lader deres mammi få lidt søvn!

Anmeld

4. september 2013

o1Mutte

FrkZier skriver:

4 mdr allerede No way det er da max 3 uger siden

Men hvor er det bare dejligt at det hele går så godt

Og hvor ER han da bare FOR LÆKKER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.