Glædes tråd - børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det går godt og i har valgt det rigtige

Det er så skønt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

bøllen

ESV skriver:

Det giver overhovedet ikke mening. For det første er det slet ikke dig der har oprettet tråden! For det andet hvis man opretter er anonym tråd så er man også anonym i sine svar til andre.

Hvorfor bliver du ved med at skrive det er din tråd når man tydeligt kan se det er løgn?

Til TS: hvor er det dejligt at høre det går så godt med ham.

Det går godt Med ham  Og dejligt at se i hverdagen at det er den rigtige beslutning ... Var helt høj hele dagen igår

Anmeld

4. september 2013

thomas bs

Ahh sorry min ipad har vist jeg var på min tråd. Undskyld mange gange. Stor fejl her fra.

Anmeld

4. september 2013

TNBC

thomas bs skriver:

Ahh sorry min ipad har vist jeg var på min tråd. Undskyld mange gange. Stor fejl her fra.

Fair nok. Men du har da kun lavet en debat og der er da blevet svaret på.

Anmeld

4. september 2013

Morjanne76

Vi valgte også at vores dreng på 8 (2 klasse) skulle skifte skole efter sommerferien, da han hellere ik trives. Det har også vist sig at være det rigtige valg, han tager nu glad afsted og har ikke tid til at holde fri fra sfo :-) Så jeg kan godt forstå, hvor glad du er for, at du traf valget 

Anmeld

4. september 2013

bøllen

thomas bs skriver:

Helt iorden  Håber du finder din egen tråd 

Anmeld

4. september 2013

bøllen

Morjanne76 skriver:

Vi valgte også at vores dreng på 8 (2 klasse) skulle skifte skole efter sommerferien, da han hellere ik trives. Det har også vist sig at være det rigtige valg, han tager nu glad afsted og har ikke tid til at holde fri fra sfo :-) Så jeg kan godt forstå, hvor glad du er for, at du traf valget 

Syntes det er en svær beslutning når man står midt i det. Og så fedt når man på den anden side kan se valget var korrekt . Vi valgte også for år tilbage den store skulle skifte klasse pga mistrivsel. en beslutning der var trukket alt for længe. 

Dejligt jeres dreng også trives . Hvor skønt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.