Glædes tråd - børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
26 svar
16 synes godt om
3. september 2013

bøllen

Hvor er det skønt, når det går op for en at et valg man har truffet er det rigtige  sådan havde jeg det idag da jeg hentede bassen i børnehave. Er så glad for vi valgte at lytte til vores mavefornemmelse .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

thomas bs

Dejligt at høre. Arbejder til dagligt i en børnehave. Og det er en fryd når vi får nye børn ude fra. For de blomstre altid og udfoldreder dem. Storr af jer at lytte til barnet og gøre hvad der er rigtigt.

Anmeld

3. september 2013

janne1986

bøllen skriver:

Hvor er det skønt, når det går op for en at et valg man har truffet er det rigtige sådan havde jeg det idag da jeg hentede bassen i børnehave. Er så glad for vi valgte at lytte til vores mavefornemmelse og flytte ham. 

Må jeg spørge hvorfor i valgte at flytte Jeres barn? 

Anmeld

3. september 2013

bøllen

janne1986 skriver:

Må jeg spørge hvorfor i valgte at flytte Jeres barn? 

selvfølgelig , han viste tegn på ikke at trives i den gamle 

Anmeld

3. september 2013

bøllen

thomas bs skriver:

Dejligt at høre. Arbejder til dagligt i en børnehave. Og det er en fryd når vi får nye børn ude fra. For de blomstre altid og udfoldreder dem. Storr af jer at lytte til barnet og gøre hvad der er rigtigt.

Tak  Det holdt også hårdt. Men er SÅ glad for jeg stod fast.

Anmeld

3. september 2013

janne1986

bøllen skriver:

selvfølgelig , han viste tegn på ikke at trives i den gamle 

Hvilke tegn? 

står selv og vakler... Overvejer at flytte min pige og har overvejet det 3 gange tidligere... Men kan næsten ik beslutte... Så ku være rigtig rart og høre hvad der fik dig til at tage beslutningen... Og hvor gammel er barnet?

Anmeld

3. september 2013

bøllen

janne1986 skriver:

Hvilke tegn? 

står selv og vakler... Overvejer at flytte min pige og har overvejet det 3 gange tidligere... Men kan næsten ik beslutte... Så ku være rigtig rart og høre hvad der fik dig til at tage beslutningen... Og hvor gammel er barnet?

Hver Morgen var en kamp for at komme ud af døren. Skrig og skrål. Når jeg hentede kunne det ikke gå stærkt nok med at komme hjem, faldt jeg i snak havde jeg en grædende dreng hængende i min arm. Korte træk. Han bliver snart 4 .

det der fik mig til at tage beslutningen var, at det gjorde ondt i min mave og se min dreng så ked af det hver morgen. Jeg kunne ikke mere 

Anmeld

3. september 2013

bøllen

janne1986 skriver:

Hvilke tegn? 

Havde også meget svært ved at beslutte. Men priser mig lykkelig for jeg stod fast  ... 

Anmeld

3. september 2013

thomas bs

ikke for sige i ikke skal dele jeres meninger og erfaringer. Men lavede denne tråd for at få lidt respons på min situtation. 

Anmeld

3. september 2013

bøllen

thomas bs skriver:

ikke for sige i ikke skal dele jeres meninger og erfaringer. Men lavede denne tråd for at få lidt respons på min situtation. 

Det må du lige uddybe ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.