Anonym skriver:
Tak for svarene. Jeg var med til nakkefolds scanning i onsdags. Og hun sagt hun gerne vil have mig med til næste vis jeg havde lyst. Og er jo intet jeg heller ville. men er her mere 100% for barnet. jeg ønsker blive verdens bedste far. Men føler bare jeg bliver frataget den mulighed nu 
Du er ikke frataget muligheden for at blive en god far, selvom det hele ser håbløst ud så har du stadig mulighed for at være far for dit barn. Tag dig af barnet fra dag 1. tag fuld forældre rolle og lad være med at tænke på penge.. Det giver så meget mere hvis du selv køber ting til barnet og tag alt det samvær du kan få hvis hun siger hver dag så tag det for guds skyld
, tag med til forældre møder, deltag i alle begivenheder i barnets liv alt sådan noget og nyd det!
Det hele ser håbløst ud nu og det er træls at man skal se en fremtid som enlig forældre, men du kan sagtens være far for dit barn. Giv barnet de trygge rammer som du nu engang kommer til at have ansvaret for og vær stolt over at være far
Og deltag i så mange ting som muligt under graviditeten så du har mulighed for at fortælle barnet at du var der under det hele også selvom mor og far ikke var sammen 
Håber virkelig at hvis hun vælger at tage dig tilbage at hun virkelig er taknemmelig! Der er godt nok ikke mange mænd der får smækket sådan en i hovedet som går sådan op i det som du gør.
Anmeld