Hm ved ik om det går :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

Anonym trådstarter

Iris-mor. Tusinde tak for et svar jeg kunne tænke lidt over. J

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Anonym trådstarter

Tak for svarene. Jeg var med til nakkefolds scanning i onsdags. Og hun sagt hun gerne vil have mig med til  næste vis jeg havde lyst. Og er jo intet jeg heller ville.  men er her mere 100% for barnet. jeg ønsker blive verdens bedste far. Men føler bare jeg bliver frataget den mulighed nu 

Anmeld

3. september 2013

mpr

Anonym skriver:

Tak for svarene. Jeg var med til nakkefolds scanning i onsdags. Og hun sagt hun gerne vil have mig med til  næste vis jeg havde lyst. Og er jo intet jeg heller ville.  men er her mere 100% for barnet. jeg ønsker blive verdens bedste far. Men føler bare jeg bliver frataget den mulighed nu 

Du er ikke frataget muligheden for at blive en god far, selvom det hele ser håbløst ud så har du stadig mulighed for at være far for dit barn. Tag dig af barnet fra dag 1. tag fuld forældre rolle og lad være med at tænke på penge.. Det giver så meget mere hvis du selv køber ting til barnet og tag alt det samvær du kan få hvis hun siger hver dag så tag det for guds skyld , tag med til forældre møder, deltag i alle begivenheder i barnets liv alt sådan noget og nyd det! 

Det hele ser håbløst ud nu og det er træls at man skal se en fremtid som enlig forældre, men du kan sagtens være far for dit barn. Giv barnet de trygge rammer som du nu engang kommer til at have ansvaret for og vær stolt over at være far Og deltag i så mange ting som muligt under graviditeten så du har mulighed for at fortælle barnet at du var der under det hele også selvom mor og far ikke var sammen

Håber virkelig at hvis hun vælger at tage dig tilbage at hun virkelig er taknemmelig! Der er godt nok ikke mange mænd der får smækket sådan en i hovedet som går sådan op i det som du gør. 

Anmeld

4. september 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

besbestbestrVed godt hun har rigtig meget at tænke på. Med barn og finde lejlighed. Men er det så forkert af mig og føle mig forbi gået. Jeg er så ødelagt over det. vi har altid drømt om vi skulle have barn sammen. Og når det så sker. Så hun uskikket på om det er os to. har så meget lyst til bare presse på. Men som i siger hjælper det ikke. Men hvad fanden gør jeg så? Syntes ik jeg bare kan sidde og vente 

Man bestemmer ikk selv hvad man føler, så det er ikk forkert af dig.... Men som jeg har forstået det så gik i fra hinanden inden i fandt ud af at hun er gravid.. Så hun har jo ikk taget drømmen fra dig..... Kan stadig kun sige at du må give det noget tid.... Synes det er klart at hun ignorere dig hvis du blir ved med at presse på....,

Anmeld

4. september 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Man kan altså godt være en god far selvom forældrene ikk er sammen..... Og forstår ikk helt hvorfor hun har frataget dig det? Man skal ikk blive sammen for barnets skyld.......
Men som en siger være med til alt det du kan :-)
Enlige forældre klare det med at være gode forældre, så det kan du da også :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.