Når manden arbejder meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

MMOGM

Frk. Petersen skriver:

Min mand kommer ofte sent hjem efter arbejde... Jeg syntes ikke det gør noget i forhold til vores parforhold.. engang imellem kan det da godt være lidt irriterende, men det er mest i forhold til at vi altid spiser så sent og så skal i seng fordi han skal op igen dagen efter.. jeg går selv på noget hjemmeskole, så det kan da godt blive lidt ensomt engang imellem når jeg bare sidder herhjemme og arbejder, glæder mig til næste år hvor jeg skal starte i skole så jeg kan komme lidt mere ud.. men på en måde er det dejligt at han arbejder som han gør, fordi vi virkelig nyder tiden sammen når han så endelig er hjemme

Det kan jeg godt forstå du måske synes er lidt ensomt, men det må være dejligt med hjemmeskole hihi 

Og dejligt at hører at så mange får det til at fungere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Lykke:)

MMOGM skriver:

Er der nogen af jer skønne kvinder, som har mand/kæreste der arbejder meget? 

Hvis ja - hvordan har i det så med det? Og går det ud over parforholdet, på den dårlige måde? 

Tak for svar 

Min kæreste er lige begyndt, at studere igen - samtidig med, at han arbejder. Jeg er sygemeldt så jeg synes det er hårdt - men det er 100% fordi jeg keder mig når jeg er hjemme hele dagen og så er jeg begyndt at savne ham ekstremt!

Vi er begyndt at have en fast kæreste-hygge-dag om måneden, og det synes jeg er SÅ rart!

Anmeld

3. september 2013

Koen.

MMOGM skriver:

Er der nogen af jer skønne kvinder, som har mand/kæreste der arbejder meget? 

Hvis ja - hvordan har i det så med det? Og går det ud over parforholdet, på den dårlige måde? 

Tak for svar