Når manden arbejder meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

MMOGM

Frk. Petersen skriver:

Min mand kommer ofte sent hjem efter arbejde... Jeg syntes ikke det gør noget i forhold til vores parforhold.. engang imellem kan det da godt være lidt irriterende, men det er mest i forhold til at vi altid spiser så sent og så skal i seng fordi han skal op igen dagen efter.. jeg går selv på noget hjemmeskole, så det kan da godt blive lidt ensomt engang imellem når jeg bare sidder herhjemme og arbejder, glæder mig til næste år hvor jeg skal starte i skole så jeg kan komme lidt mere ud.. men på en måde er det dejligt at han arbejder som han gør, fordi vi virkelig nyder tiden sammen når han så endelig er hjemme

Det kan jeg godt forstå du måske synes er lidt ensomt, men det må være dejligt med hjemmeskole hihi 

Og dejligt at hører at så mange får det til at fungere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Lykke:)

MMOGM skriver:

Er der nogen af jer skønne kvinder, som har mand/kæreste der arbejder meget? 

Hvis ja - hvordan har i det så med det? Og går det ud over parforholdet, på den dårlige måde? 

Tak for svar 

Min kæreste er lige begyndt, at studere igen - samtidig med, at han arbejder. Jeg er sygemeldt så jeg synes det er hårdt - men det er 100% fordi jeg keder mig når jeg er hjemme hele dagen og så er jeg begyndt at savne ham ekstremt!

Vi er begyndt at have en fast kæreste-hygge-dag om måneden, og det synes jeg er SÅ rart!

Anmeld

3. september 2013

Koen.

MMOGM skriver:

Er der nogen af jer skønne kvinder, som har mand/kæreste der arbejder meget? 

Hvis ja - hvordan har i det så med det? Og går det ud over parforholdet, på den dårlige måde? 

Tak for svar 

Her er manden væk med arbejdet mellem 4 og 10 dage og hjemme mellem 2 og 4 dage.. Nej det går ikke ud over forholdet for når ungerne sover sørger vi for at der altid bliver brugt tid på at være os, være kærester og bare nyde at nu er VI sammen

Anmeld

3. september 2013

MMOGM

Lykke:) skriver:

Min kæreste er lige begyndt, at studere igen - samtidig med, at han arbejder. Jeg er sygemeldt så jeg synes det er hårdt - men det er 100% fordi jeg keder mig når jeg er hjemme hele dagen og så er jeg begyndt at savne ham ekstremt!

Vi er begyndt at have en fast kæreste-hygge-dag om måneden, og det synes jeg er SÅ rart!

God ide med den kæreste hygge dag 

Anmeld

3. september 2013

MMOGM

Tanja. skriver:

Her er manden væk med arbejdet mellem 4 og 10 dage og hjemme mellem 2 og 4 dage.. Nej det går ikke ud over forholdet for når ungerne sover sørger vi for at der altid bliver brugt tid på at være os, være kærester og bare nyde at nu er VI sammen

Dejligt at hører 

Anmeld

3. september 2013

Lykke:)

MMOGM skriver:

God ide med den kæreste hygge dag 

Jeg synes i hvert fald, at det er rigtig dejligt! På den måde "bevarer" vi vires gode forhold, da vi den dag har hinanden 100%

Anmeld

3. september 2013

Sujan

Tak for svar, du har helt ret. Det er bedre at være glad og overskudsagtig når de kommer hjem. 

Ja og det er ikke altid nemt..

Især weekend morgener... Jeg er ikke morgenmenneske.. Og når man i halvandet år er den eneste der tager "morgenvagten" for at kæresten kan få lidt ekstra søvn er man ikke helt overskudsagtig..
Men så må man huske på andre situationer hvor de tager over..

Men man skal jo begge være opmærksom på hinanden og passe på man ikke lever hvert sit liv..

I en periode arbejde min kæreste i udlandet og var hjemme hver tredje weekend.. Det fungere fint for nogle.. Men for os gjorde det ikke..
Vi levede forskelligt liv og alt blev sat på stand by når han var hjemme. Det fungerede ikke for os.. Nok mest mig der sagde stop.
Jeg vil gerne have hverdagen sammen. Så der var vi ved at gå fra hinanden... Men så fik han heldigvis job i dk igen. Og vi fik rettet op på forholdet og nu går det rigtig godt. Selvom der er dage hvor han tager tidligt afsted og kommer sent hjem...

Men han er stadig god til at tage del i hverdagen og hjælpe til hvor han kan...og omvendt hjælper jeg jo så ham med at have tid til at hygge med vores datter m.m ved at sørge for der er ting han ikke behøver tænke på...

Så handler jo om et godt samarbejde og ikke gå og være irriteret på hinanden..
og man skal finde ud af hvad for en hverdag i kan få til at fungere, hvor i begge er tilfredse.

Anmeld

3. september 2013

An&Jo

Min kæreste er lastbil chauffør, og har lige fået nyt arbejde her for en måned siden.. Det betyder at han er gået fra at arbejde et sted hvor han stort set var hjemme hver dag, til faktisk kun t være hjemme i weekenderne, og vi kan risikere at hane r væk op til 2-3 uger af gangen inden han kommer hjem.. Samtidig arbejder jeg i de weekender vi ikke har drengene, så det er begrænset hvor meget tid vi har sammen..

De weekender drengene er hjemme, der er de prioriteret, og alt vores sparsommelige tid sammen går til dem, og så har vi aftenen sammen.. Vi har en aftale om at så snart vi føler det går udover os som par, så skal han finde noget andet, men lige nu lever han sin drøm ud, en drøm han har haft i mange år og som der kom en åbning for da han blev headhuntet af hans nye arbejdsgiver..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.