Når manden arbejder meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.427 visninger
17 svar
6 synes godt om
3. september 2013

MMOGM

Er der nogen af jer skønne kvinder, som har mand/kæreste der arbejder meget? 

Hvis ja - hvordan har i det så med det? Og går det ud over parforholdet, på den dårlige måde? 

Tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

annecatrine88

Min kæreste arbejder meget i perioder. Han arbejder på en maskinstation og er selvstændig ved siden af. Så når høsten skal klares er det 18-22 timer i døgnet han arbejder og ligeledes i weekenden.

Jeg synes ikke det går udover vores forhold, for jeg vidste hvad jeg gik ind til. Derfor er jeg indstillet på at der er perioder hvor jeg næsten ikke ser ham og andre perioder hvor jeg så ser ham mere.. 

Anmeld

3. september 2013

Hvem?

Hvis ja - hvordan har i det så med det? Og går det ud over parforholdet, på den dårlige måde? 

Tak for svar 

Her er manden kørt når vi står op og når ind imellem hjem inden drengene skal puttes, i højsæsonerne har han weekendarbejde - det er noget man skal snakke om og om konen er indstillet på at være "alenemor".

Jeg kan ikke forestille mig noget andet, da det var noget vi blev enige om inden vi fik børn, drengene og jeg er jo så oftest også på udflugter og ture uden far, da han jo ikke er hjemme - og det gør mig ikke spor, så længe han ta'r tid til os, når han så endelig er hjemme

Anmeld

3. september 2013

Sujan

Min kæreste arbejder også rigtig meget..

Det kan være rigtig hårdt.. Men prøver så vidt muligt at stå for alt i hjemmet så der er tid til os når han så har fri...hvis jeg prøver at være lidt overskudsagtig i stedet for at gå og mugge over det, får han også mere overskud når han er hjemme.

Men han er også god til at f.eks lave mad på hans fridage og sådan..

Kan godt gå ud over forholdet fordi det er hårdt for hele familien. Men der er det så man må prøve at tage "sin tørn" og få det hele til at gå op...

Anmeld

3. september 2013

Loa

Ja kan man vel godt sige...
Min mand er revisor og arbejder generelt altid mere end 37 timer om ugen. Dog kan han arbejde en del af overarbejdet hjemme og gør det også oftes når Isabella er puttet.

Men når vi nærmer os alle de store deadlines inden for regnskab, så kan jeg nærmest godt skyde en hvid pil efter min mand, for så er han minimalt til stede, fysisk og mentalt

Lidt har det jo nok påvirket os, idet vi unægteligt har mindre tid sammen end hvis han havde et almindeligt 8-16 job.
Men indtil videre klarer vi det alligevel, på kærlighed og kildevand

Anmeld

3. september 2013

MMOGM

annecatrine88 skriver:

Min kæreste arbejder meget i perioder. Han arbejder på en maskinstation og er selvstændig ved siden af. Så når høsten skal klares er det 18-22 timer i døgnet han arbejder og ligeledes i weekenden.

Jeg synes ikke det går udover vores forhold, for jeg vidste hvad jeg gik ind til. Derfor er jeg indstillet på at der er perioder hvor jeg næsten ikke ser ham og andre perioder hvor jeg så ser ham mere.. 

Tak for dit svar 

Min kæreste har også fuldtidsjob og er nu ved at blive selvstændig ved siden af. 

Jeg har sagt til ham at jeg synes det er fint, da det indtil videre ikke genere mig at han arbejder meget (overarbejde).

dog har jeg også sagt at hvis jeg får nok, siger jeg til inden jeg får nok - hvis du forstår 

Anmeld

3. september 2013

MMOGM

Hvem? skriver:

Her er manden kørt når vi står op og når ind imellem hjem inden drengene skal puttes, i højsæsonerne har han weekendarbejde - det er noget man skal snakke om og om konen er indstillet på at være "alenemor".

Jeg kan ikke forestille mig noget andet, da det var noget vi blev enige om inden vi fik børn, drengene og jeg er jo så oftest også på udflugter og ture uden far, da han jo ikke er hjemme - og det gør mig ikke spor, så længe han ta'r tid til os, når han så endelig er hjemme

Tak for svar.

dejligt at hører at det fungere godt for jer 

Anmeld

3. september 2013

MMOGM

Sujan skriver:

Min kæreste arbejder også rigtig meget..

Det kan være rigtig hårdt.. Men prøver så vidt muligt at stå for alt i hjemmet så der er tid til os når han så har fri...hvis jeg prøver at være lidt overskudsagtig i stedet for at gå og mugge over det, får han også mere overskud når han er hjemme.

Men han er også god til at f.eks lave mad på hans fridage og sådan..

Kan godt gå ud over forholdet fordi det er hårdt for hele familien. Men der er det så man må prøve at tage "sin tørn" og få det hele til at gå op...

Tak for svar, du har helt ret. Det er bedre at være glad og overskudsagtig når de kommer hjem. 

Anmeld

3. september 2013

MMOGM

Loa skriver:

Ja kan man vel godt sige...
Min mand er revisor og arbejder generelt altid mere end 37 timer om ugen. Dog kan han arbejde en del af overarbejdet hjemme og gør det også oftes når Isabella er puttet.

Men når vi nærmer os alle de store deadlines inden for regnskab, så kan jeg nærmest godt skyde en hvid pil efter min mand, for så er han minimalt til stede, fysisk og mentalt

Lidt har det jo nok påvirket os, idet vi unægteligt har mindre tid sammen end hvis han havde et almindeligt 8-16 job.
Men indtil videre klarer vi det alligevel, på kærlighed og kildevand

Hihi kærlighed og kildevand  den var sød.

dejligt at hører at i får det til at fungere  

Anmeld

3. september 2013

Frk. Petersen

MMOGM skriver:

Tak for svar 

Min mand kommer ofte sent hjem efter arbejde... Jeg syntes ikke det gør noget i forhold til vores parforhold.. engang imellem kan det da godt være lidt irriterende, men det er mest i forhold til at vi altid spiser så sent og så skal i seng fordi han skal op igen dagen efter.. jeg går selv på noget hjemmeskole, så det kan da godt blive lidt ensomt engang imellem når jeg bare sidder herhjemme og arbejder, glæder mig til næste år hvor jeg skal starte i skole så jeg kan komme lidt mere ud.. men på en måde er det dejligt at han arbejder som han gør, fordi vi virkelig nyder tiden sammen når han så endelig er hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.