Pau spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

Anonym trådstarter

Fru Hansen skriver:

Det med merit afhænger af hvordan skolen vælger at tilrettelægge uddannelsen. På en skole kunne jeg få merit Pga min tidligere uddannelse som sosu hjælper. Den skole underviste som enkelt fag pg jeg havde fri når de andre elever havde visse fag. På en anden skole kan jeg få merit for andre ting end sosu og skal møde op på skolen til aæle fag også de som jeg ikke skal gå til eksamen i.

På den måde. Jeg forstod det sådan på ham jeg snakkede med sidste år at jeg ikke skulle møde op i de fag jeg havde merit i. Så jeg ville ikke have så mange timer som de andre, men kunne komme til at springe lidt rundt på holdene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Fru Hansen

Anonym skriver:

På den måde. Jeg forstod det sådan på ham jeg snakkede med sidste år at jeg ikke skulle møde op i de fag jeg havde merit i. Så jeg ville ikke have så mange timer som de andre, men kunne komme til at springe lidt rundt på holdene

Det fik jeg også tilbudt på en skole. Men de perioder uden undervisning ville gøre uddannelsen længere end at tage hele merit uddannelsen på en anden skole og fordi jeg er på uddannelsesorlov fra mit job ville det ikke være muligt at være på arbejde i de undervisningsfri perioder. Men igen, der er forskel på skolerne så måske vil din skole være bedre til at koordinere undervisningen.

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Fru Hansen skriver:

Det fik jeg også tilbudt på en skole. Men de perioder uden undervisning ville gøre uddannelsen længere end at tage hele merit uddannelsen på en anden skole og fordi jeg er på uddannelsesorlov fra mit job ville det ikke være muligt at være på arbejde i de undervisningsfri perioder. Men igen, der er forskel på skolerne så måske vil din skole være bedre til at koordinere undervisningen.

Det er så derfor jeg skal springe rundt på holdene for ikke at komme ud for at stå i perioder uden undervisning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.