mariamiss6 skriver:
Ja, altså, til tider kan det godt ske det kommer umiddelbart efter jeg har tænkt på det.
Men så igen, nogen gange gør det ikke.
Men det kan dog hurtigt forværres, hvis jeg føler det kommer snigende, og jeg så tænker på det. Altså, så bliver det måske værre.
Jeg føler dog at der er tidspunkter på året hvor jeg har det bedst. Så der MÅ da være et eller andet fysisk ved det.
For eksempel har jeg det bedst om vinteren. Jeg bilder mig ind at det skyldes at vinterluften er tynd og kold, og derfor glider lettere ned hehe... Altså, selvfølgeig fordi luftvejene er kølet af den kolde luft, så der ikke er noget der ligesom er/føles presset.
Hvis det er tung i vejret, eller jeg er inde i en forretning hvor cirkulationen er dårlig, og det er mega varmt, så lukker det lige med det samme. Du ved, sådan nogle steder hvor når man går ind så føles det som at få en dyne ned over hovedet. Jeg bliver hysterisk og febrilsk lige med det samme, og kan slet ikke tænke ordentligt, og så går der ikke længe før jeg begynder at trække vejret meget bevidst, og sådan nærmest med åben mund.
Hold nu op.. Igen kunne jeg næsten ordret have skrevet dit indlæg.
Jeg skal i udredning for allergi nu her men ved nærmest på forhånd at de intet finder. Der er som sådan ikke system i hvornår jeg oplever det sker.