Åååh tøser!! MAX billedspam :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2013

Babydrøm

Muhmi skriver:

Hold da OP hvor har jeg savnet jer!!!  Men NU har jeg tid og overskud til at få lagt billeder ind af vores SKØNNE hus... Nøglen til lejlighden blev afleveret i dag, så nu bor vi helt officielt i Hjerk hihihihi... Vores drømmehus...  Aaaah, en vidunderlig følelse  

Vi er stadig i flytterod for ja, det går laaangsomt lige for tiden med at komme på plads, vi havde sgu mere crap end jeg lige regnede med hahah

Lidt billeder til jer der er interesserede og et STORT knus til jer alle sammen... GLÆDER mig til at være med herinde igen 

Hvor ser det dejligt ud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Clisolka

Muhmi skriver:

Hold da OP hvor har jeg savnet jer!!!  Men NU har jeg tid og overskud til at få lagt billeder ind af vores SKØNNE hus... Nøglen til lejlighden blev afleveret i dag, så nu bor vi helt officielt i Hjerk hihihihi... Vores drømmehus...  Aaaah, en vidunderlig følelse  

Vi er stadig i flytterod for ja, det går laaangsomt lige for tiden med at komme på plads, vi havde sgu mere crap end jeg lige regnede med hahah

Lidt billeder til jer der er interesserede og et STORT knus til jer alle sammen... GLÆDER mig til at være med herinde igen 

Dejligt du er tilbage - og novra for et lækkert hus, skal vi ikke bytte  Skønne billeder du har fået af drengene 

Anmeld

3. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tillykke med jere total idyl, det ser rigtig dejligt ud! Vh stine

Anmeld

3. september 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Ek total lækkert hus... stort tillykke

Hvad er der inde bag gardinet i væggen?? En hule eller??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.